ربیعی: شانس پیروزی مقابل استقلال را داشتیم/ برای ساپینتو احترام زیادی قائلم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال مس‌رفسنجان گفت: فرصت‌های ما بیشتر از تیم مقابل بود و اگر از موقعیت‌های خودمان بهتر استفاده می‌کردیم، شاید می‌توانستیم پیروز باشیم.

به گزارش ایرنا، محمد ربیعی بعد از تساوی بدون گل مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: بازی خوبی بود. ما نوید داده بودیم که فوتبال خوبی از دو تیم شاهد باشیم و فکر می‌کنم شایسته پیروزی در بازی امروز بودیم. اگر از موقعیت‌هایمان که تعدادش بیشتر از استقلال بود، بهتر استفاده می‌کردیم شاید می‌توانستیم پیروز شویم. فلسفه‌مان تغییر نخواهد کرد و به راهمان ادامه می‌دهیم. برای تیم بزرگ استقلال و هواداران محترمش آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی با تمجید از عملکرد نارنجی‌پوشان در این مسابقه اضافه کرد: فرصت‌های ما بیشتر از تیم مقابل بود. می‌گویند چرا مس رفسنجان گل‌های زده کمی دارد که قبل از بازی در این‌باره صحبت کردیم. در همه دیدارها همین‌گونه بازی کردیم و عملکرد هجومی ارائه می‌کنیم. در هر مسابقه موقعیت‌های گلزنی زیادی به وجود می‌آوریم، اما این بار هم از فرصت‌ها استفاده نکردیم.

سرمربی مس در مورد تغییرات مدیریتی باشگاه گفت: از مدیران شرکت ملی مس می‌خواهم با توجه به تغییرات مدیریتی که داشتند، من استعفا دهم اما قول‌هایی دادند. بازیکنان به خوبی در این تیم در حال تلاش کردن هستند و شخصیت درستی از باشگاه و شهر نشان دادیم. وضعیت خوبی در دو، سه ماه اخیر نداشتیم. این برای دفعه چندم است که می‌گویم؛ خواهش می‌کنم مس رفسنجان را ببینند.

ربیعی ادامه داد: شخصیت من طوری است که نمی‌گذارم بازیکن به مسائل مالی اعتراض کند و باید نظم تاکتیکی داشته باشد. امیدوارم مسئولان قول‌هایشان را عملی کنند. این مسائل تا یک جایی پیش می‌رود. حالا که من را به زور نگه داشته‌اند حداقل این کارها را انجام بدهند به قول‌هایی که داده‌اند عمل کنند.

سرمربی مس رفسنجان درخصوص قضاوت امیر عرب‌براقی عنوان کرد: عرب براقی را خیلی قبول دارم و زیاد برای تیم‌های من سوت زده است. من صحنه‌ها را ندیدم و اجازه بدهید ابتدا آنها را دوباره ببینم. در یک صحنه روی محبی و در صحنه‌ای دیگر روی شیمبا اتفاقی افتاد. تیم استقلال هم به یک صحنه اعتراض داشت اما در یک ربع آخر مسابقه چند فرصت گلزنی را خیلی راحت از دست دادیم. در یکی دو صحنه می‌توانستیم با پاس به عرض کار را تمام کنیم. از عملکرد بازیکنانم خیلی راضی هستم.

سرمربی مس رفسنجان افزود: بازیکنان با همان برنامه‌ای که مدنظرمان را بود بازی کردند. احساس می‌کنم این بازی جزو بازی‌های درست تیم مس رفسنجان از ابتدای فصل تاکنون بود. از لحاظ نقشه بازی، بازیکنان وظایف‌شان را به درستی انجام دادند و از آنها راضی هستم. مسائل بین دو نیمه هم در فوتبال طبیعی است. سعی می‌کنم احترام بگذارم. برای سرمربی استقلال هم احترام زیادی قائلم اما ناراحتیم. سعی کرده‌ام احترام همه را حفظ کنم و اینکه به سمت نیمکت حریف پرخاش کنیم، رفتار پسندیده‌ای نیست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha