تا زمانی که ملت حامی رهبری است دشمن نمی تواند هیچ غلطی بکند 

اهواز - ایرنا - جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه برخی تصور می کنند شعارهای سال ۱۴۰۱ حرکت جدید دشمن است ، گفت : دشمنان نظام جمهوری اسلامی از اول انقلاب بر علیه کشور انواع فتنه ها را درست کردند تا به ایران ضربه بزنند ولی تا زمانی که مردم حامی رهبری و ولایت هستند هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

به گزارش شامگاه ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین علی شیرازی در مراسم گرامیداشت ۹ دی که در مصلی مهدیه امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: ملت ایران با حماسه آفرینی ۹ دی، به دنیا، استکبار، کفار، مشرکین و منافقین ثابت کرد که با همه ملتها متفاوت است.

وی با بیان اینکه ملت ایران بصیر، مقاوم با ایمان و متعهد برای دفاع از ارزشهای انقلاب هستند، ادامه داد : ملت ایران با دست خالی شاه و آمریکا را از کشور ایران بیرون کرد و در هشت سال دفاع مقدس مقابل صدام با دست خالی جنگید تا پیروز شد؛ این ملت ولایی و با بصیرت و حامی ولایت فقیه است.

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و نماینده پیشین ولی فقیه در نیروی قدس اظهار کرد : دشمن در دوران دفاع مقدس پی برد که نمی تواند ملت ایران را شکست دهد و از انقلاب و ارزشهای انقلابی جدا کند به دنبال ایجاد فتنه در کشور افتاد .

وی با بیان اینکه گامهای اول این فتنه درسال ۱۳۶۸ برداشته شد و آرام آرام دشمن فتنه ها را گسترش داد، ادامه داد : درسال ۱۳۸۴ عنوان فتنه را اعلام کردند و گفتند بناست جنبش سبز انقلاب ایران را ساقط کند ، با برنامه ریزی های کنگره امریکا ۱۰ میلیون دلار تخصیص داده شد.

حجت الاسلام و المسلمین شیرازی با بیان اینکه در اواخر سال ۱۳۸۷ کنگره امریکا با درخواست رییس جمهور امریکا ۴۰۰ میلیون دلار برای فتنه اندازی در ایران تخصیص داد ، افزود : وزارت خارجه امریکا اعلام کرد که با مخالفین داخلی ایران از طریق فضای مجازی "توییتر" ارتباط داریم تا نظام جمهوری اسلامی را ساقط کنند.

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: برخی افراد که دستگیر شدند اعتراف کردند که از خارج از کشور پول گرفته اند تا برای براندازی انقلاب با رمز عملیات «تقلب» اقدام کنند .

وی خاطرنشان کرد : نفوذی های دشمن وارد انتخابات شدند تا به هدف دشمن که براندازی نظام بود دست پیدا کنند.

حجت الاسلام و المسلمین شیرازی با بیان اینکه طرحی را که دشمن دنبال می کرد در گرجستان و اکراین عملی کرده بود ، گفت : برخی حرف های دشمنان را باور کردند و اقدام به آتش زدن بانک ، مغازه ها و ... شدند .

حماسه ۹ دی مشت محکمی بر دهان استکبار بود

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ادامه داد : در استانه عاشورا فتنه گران اعلام کردند که باید فتنه وارد فاز جدیدی شود که با کشف حجاب ، اهانت به ولی فقیه ، قرآن و اتش زدن عکس امام و رهبر انقلاب ، اوج این حرکت را در روز عاشورا نشان دادند .

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال مبارزه با ارزش های انقلابی است، خاطرنشان کرد : مردم ایران در حماسه ۹ دی خودجوش وارد میدان شدند و از ولی فقیه حمایت کردند تا مشت محکمی بر دهان استکبار بزنند تا بار دیگر نشان دهند که این فتنه ها نمی تواند انها را بر علیه نظام برانگیزد.

حجت الاسلام و المسلمین شیرازی با بیان اینکه شهید قاسم سلیمانی در کنار ملت بود و کسی که در کنار ملت باشد محبوب دلها خواهد شد، خاطر نشان کرد : سردار سلیمانی در سال ۱۳۹۱ در گنگره شهدای کرمان اعلام کرد که من همه علمای جهان اسلام را میشناسم و باهمه جلسه داشتم و هیچکس را بهتراز رهبری ندیدم و این لطف الهی درحق ملت ایران است.

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع افزود : وقتی سخن از ولایت بود سردار سلیمانی باتمام وجود وارد میدان می شد ، جناحی نبود و از هیچ گروهی حمایت نمی کرد و خط قرمز او ولایت بود .

وی ادامه داد: ملت ایران تا امروز انقلاب سردار سلیمانی را زنده نگه داشتند و در آینده هم به همین شکل راه او را ادامه خواهند داد.

حجت الاسلام و المسلمین شیرازی با بیان اینکه با ایمان ، بصیرت و اقتدار دشمنان انقلاب را شکست خواهیم داد ، اظهار کرد : امروز غربی ها اعلام میکنند که از هر راهی که وارد شدند نتوانستند جمهوری اسلامی را شکست دهند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha