۱۰ دی ۱۴۰۱، ۹:۱۱
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 84984376
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هندبال البرز روی سنین پایه سرمایه‌گذاری کرده است

کرج – ایرنا – رییس هیات هندبال البرز اعلام کرد: این هیات برای تربیت ورزشکاران جدید به روی سنین پایه به ویژه در بخش بانوان سرمایه گذاری کرده است.

مرتضی خادمی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بانوان البرز قهرمان امیدها و نایب قهرمان جوانان کشور در ماه های گذشته شدند، افزود: سرمایه گذاری در هندبال پایه نتیجه خوبی برای هندبال این استان داشته به طوریکه از ١١ ورزشکار البرزی برای حضور در تیم ملی نوجوانان و مسابقات قهرمانی آسیا دعوت به عمل آمده است.

رییس هیات هندبال البرز اظهار کرد: اکنون دختران نوجوان البرزی که هفته گذشته قهرمان مسابقات منطقه ٦ کشور شده بودند آماده حضور در مرحله نهایی مسابقات می شوند.

وی گفت: متاسفانه عدم حضور در لیگ برتر هندبال بانوان آسیب جدی به برنامه ریزی هندبال در سطح بانوان البرز وارد کرد ولی با توجه به تعامل هیات استان و باشگاه خصوصی یکتاافروز توانستیم تیم بانوان البرز را برای مسابقات مختلف آماده کنیم .

خادمی افزود: خانه هندبال مطالبه به حق ورزشکاران البرز بود که محقق شد و در حال آماده سازی این خانه به عنوان اردوگاه تمرینی هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه احداث کفپوش، نور سالن و سایر ملزومات خانه هندبال البرز انجام شده است ، خاطرنشان کرد: سالن تمرین بدنسازی و آمادگی جسمانی تا چند روز آینده گشایش می یابد.

رییس هیات هندبال البرز اضافه کرد: در تلاش هستیم تا با حمایت اداره کل ورزش و جوانان البرز و باشگاه یکتاافروز خوابگاه های خانه تخصصی هندبال را هم تجهیز و تکمیل کنیم تا بتوانیم به صورت حرفه ای در خدمت ورزشکاران رشته هندبال و رشته های دیگر در استان باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha