۳ نفر از بانوان تکواندوکار کرمانشاه به اردوی تیم ملی دعوت شدند

کرمانشاه - ایرنا - رییس هیات تکواندو استان کرمانشاه گفت: برای نخستین بار در تاریخ تکواندو بانوان استان، سه نفر از ورزشکاران این رشته از سوی کادر فنی تیم ملی به اردوی انتخابی تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند.

«مهدی همتی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با اعلام کادر فنی تیم ملی تکواندو بانوان جمهوری اسلامی ایران «کوثر اساسه»، «آتوسا پروین» و «سحر مرادی» به اردوی تیم ملی تکواندو دعوت شدند که دعوت از این تعداد ورزشکار برای شرکت در اردوی تیم ملی بزرگسالان تاکنون در استان سابقه نداشته است.

وی با بیان اینکه این اردو جهت حضور در مسابقات جهانی و بازی های آسیایی ۲۰۲۳ انجام پذیرفته است، گفت: این اردو از تاریخ ۱۷ دیماه جاری در خانه تکواندو تهران و با حضور ۳۰ نفر از دعوت شدگان از سراسر ایران برگزار خواهد شد.

رییس هیات تکواندو استان کرمانشاه اضافه کرد: این سه تکواندوکار شایسته کرمانشاهی پس از درخشش در مسابقات آزاد قهرمانی کشور انتخابی ورود به اردوی تیم تکواندو جمهوری اسلامی ایران از سوی کادر فنی به این اردو دعوت شدند.

همتی تاکید کرد: امتیازات این دوره از مسابقات جهانی تکواندو چون در کسب سهمیه المپیک پاریس نیز تاثیرگذار است از این رو از اهمیت فراوانی برخوردار است.

به گزارش ایرنا، هم اینک حدود ۹ هزار ورزشکار که ۱۰ درصد از جمعیت ورزشکاران استان کرمانشاه را تشکیل می دهند در رشته تکواندو در حال فعالیت هستند که از این تعداد چهار هزار و ۷۰۰ نفر را بانوان تشکیل می دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha