آغاز بازسازی کمپ‌های تیم ملی وزنه‌برداری

تهران- ایرنا- تیم مدیریتی فدراسیون، بازسازی کمپ‌ تیم‌های ملی وزنه‌برداری را در دستور کار قرار داده تا مشکلات زیرساختی این رشته پرافتخار را برطرف کند.

به گزارش ایرنا، شرایط نامناسب کمپ‌ تیم‌های ملی وزنه‌برداری زنان و مردان ایران موجب شد تا شمار زیادی از ملی‌پوشان این رشته به شرایط تمرینی اعتراض داشته باشند و حتی اردو را تحریم کردند؛ تحریمی که در نهایت موجب شد اردوها به سالن آکادمی کمیته ملی المپیک انتقال داده شود. این کمپ‌ها حتی از امکانات ابتدایی محروم بودند و خوابگاه‌ها فاقد وسایل گرمایشی و سرمایشی بود. کمبودهایی که شرایط را برای ملی‌پوشان این رشته سخت کرده بود.

فدراسیون وزنه‌برداری که اکنون با مدیریت جدید اداره می‌شود بازسازی کمپ های تیم ملی را در دستور کار قرار داده تا ملی‌پوشان این رشته ورزشی بدون دغدغه تمرینات خود را دنبال کنند.

سجاد انوشیروانی که در خردادماه سال جاری به عنوان سرپرست انتخاب شده بود در جمع ورزشکاران معترض گفت: وزنه‌برداران باید تنها تمرکز خود را بر روی تمرینات بگذارند و من مسوول دیگر امور وزنه‌برداری هستم و باید تمام دغدغه‌های آنان در بخش زیرساختی و فنی را برطرف کنم.

آغاز بازسازی کمپ تیم‌های ملی وزنه‌برداری ایران می‌تواند گام مثبتی در مسیر توسعه زیرساختی این رشته باشد توسعه‌ای که در یک دهه گذشته به فراموشی سپرده شده است و تیم جدید کار راحتی برای عبور از مشکلات ناشی از مدیریت‌های گذشته ندارد.

بنا به اعلام فدراسیون وزنه‌برداری برآورد تقریبی بازسازی کمپ تیم‌های ملی، شامل خوابگاه ها و سالن تمرین ۵ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha