۱۰ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۱۹
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 84984631
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رکورد گینس سریعترین مشت زن همچنان در اختیار یوسف ایمانی است

سنندج- ایرنا- "یوسف ایمانی" مشت‌زن سریع لرستانی همچنان رکورد سریعترین مشت‌زنی ثبت شده گینس را در اختیار دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «یوسف ایمانی» ورزشکار لرستانی چهارم آبان سال ۱۴۰۰ در برج میلاد تهران توانست با ۴۰۳ ضربه مشت مستقیم (چپ و راست) نام خود را در فهرست کتاب گینس جهان ثبت کند. نام این مشت‌زن سریع ایرانی هم اکنون در کتاب گینس ثبت شده است.

پیشتر ورزشکار اسلواکی با ۳۳۴ مشت مستقیم نام خود را در جهان مطرح کرده بود.

ثبت این رکورد به نام «یوسف ایمانی» در شرایطی است که ۳۰ آذر امسال یک جوان سنندجی به نام «مهران نیازی» تلاش کرد تا با ثبت رکورد جدید در همین رشته نام خود را به فهرست رکوردهای گینس اضافه کند.

"مهران نیازی" جوان سنندجی در مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان، فرماندار سنندج، مدیرکل ورزش و جوانان استان و تعدادی از علاقه مندان ورزش، در ۶۰ ثانیه ۴۱۴ ضربه مشت مستقیم ثبت کرد.

این جوان کردستانی می گوید هم اکنون در مرحله ثبت این رکورد جدید در گینس است و مدارک لازم را برای تایید به این نهاد بین المللی ارسال کرده است.

رکورد گینس سریعترین مشت زن همچنان در اختیار یوسف ایمانی است

«هادی رضایی» رییس کمیته ثبت رکورد فدراسیون ورزش های همگانی پیشتر اعلام کرده بود که کمیته ثبت رکورد فدراسیون ورزش های همگانی ، تنها مرجع ثبت این رکوردها و گینس هم معتبر ترین موسسه جهانی محسوب می شود و هم اکنون یوسف ایمانی نامش در کتاب گینس ثبت شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha