۱۰ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۴۰
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 84984926
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سارق کابل‌های برق در بیرجند دستگیر شد

۱۰ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۴۰
کد خبر: 84984926
سارق کابل‌های برق در بیرجند دستگیر شد

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از دستگیری سارق کابل‌های برق با کشف ۳۰ فقره سرقت در شهرستان بیرجند خبر داد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر فرشید گفت: با وقوع چند فقره سرقت کابل برق در شهرستان بیرجند، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ جوادیه شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، یک سارق را شناسایی کرده و تحت تعقیب قرار دادند که پس از هماهنگی با مقام قضایی طی عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: متهم ابتدا منکر هرگونه جرم و اتهامی شد اما با شواهد موجود و اقلام سرقتی کشف شده از نامبرده، به ناچار لب به اعتراف گشود و به ۳۰ فقره سرقت کابل‌های برق اعتراف کرد.

وی اظهار داشت: با توجه به بازجویی‌های سارق دستگیر شده، ۲ مالخر نیز شناسایی و توسط پلیس دستگیر شدند که در این خصوص سه متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار فرشید افزود: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرقانونی توسط افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ اعلام کنند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha