۱۰ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۰۱
کد خبرنگار: 754
کد خبر: 84985051
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دریافت مجوز ایجاد ۲۶ رشته در دانشگاه پیام نور

۱۰ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۰۱
کد خبر: 84985051
دریافت مجوز ایجاد ۲۶ رشته در دانشگاه پیام نور

تهران- ایرنا- رییس دانشگاه پیام نور گفت: این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد ۲۴ رشته و در مقطع دکتری ۲ رشته از شورای گسترش آموزش عالی مجوز دریافت کرده است.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه پیام نور، ابراهیم تقی زاده روز شنبه در نشست هم اندیشی اعضای هیات علمی رشته حقوق دانشگاه پیام نور استان تهران با تاکید بر اهمیت جذب دانشجو اظهار داشت: دانشگاه پیام نور به نسبت سال قبل ۶ درصد رشد جذب دانشجو داشته و ۷۰ هزار نفر در مقطع کارشناسی جذب دانشگاه شدند که به نسبت سایر دانشگاه ها رشد قابل قبولی بوده است.

رییس دانشگاه پیام نور به نقش مهم رشته حقوق در دانشگاه پیام نور تاکید کرد و افزود: به ازای هر ۳۰۰ دانشجوی حقوق در دانشگاه پیام نور یک عضو هیات علمی وجود دارد که با توجه به شرایط و افزایش متقاضیان رشته حقوق در آینده نیاز به جذب هیات علمی در این رشته داریم.

تقی زاده ادامه داد: مرکز تحقیقات حقوق دانشگاه می تواند با برگزاری دوره های تکمیلی حقوقی و همچنین دوره های مهارت افزایی به دانشجویان و فارغ التحصیلان کمک شایانی کند.

رییس دانشگاه پیام نور در پایان گفت: اساتید حقوق دانشگاه باید با ارایه پیشنهادات در زمینه منابع و سایر حوزه های آموزشی به آموزش کمک کنند و به بروز شدن منابع توجه اساسی داشته باشند.

در این نشست اعضای علمی رشته حقوق دانشگاه پیام نور استان تهران به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha