امام جمعه مهریز: پیروی از منش شهید سلیمانی، ضامن غلبه بر توطئه‌های دشمن است

یزد- ایرنا- امام جمعه مهریز گفت: پیروی از منش سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، جامعه را متحول و ضامن غلبه بر توطئه‌های دشمن است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی شنبه شب در ویژه‌برنامه روایت حبیب که به یاد شهید سلیمانی با حضور مردم و مسئولان در مهریز برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و سردار سلیمانی ادامه داد: سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی، عزیزی که از میان ما رفت و همیشه می‌خواست گمنام باشد اما با رفتنش مکتبی را ایجاد کرد که می‌توان گفت انقلابی دیگر در کشور به راه انداخت.

امام جمعه مهریز تاکید کرد: مقام معظم رهبری بارها به مکتب شهید سلیمانی اشاره کردند و این شهید بزرگوار را مرد میدان نامیدند، به همین خاطر توصیه می‌شود وصیت‌نامه این شهید بزرگوار را بخوانیم و باید بیش از گذشته همه در مسیر شهدان گام برداریم.

محی الدینی به مطالعه وصیت نامه شهید سلیمانی تاکید کرد و افزود: در این وصیت‌نامه یک دنیا معرفت نهفته است، یک سرباز و یک انسان است که به اوج عرفان و معنویت رسیده است و از شئون عاقبت بخیری خدمت به مردم و ارتباط با ولایت فقیه است. .

امام جمعه مهریز: پیروی از منش شهید سلیمانی، ضامن غلبه بر توطئه‌های دشمن است

وی بیان کرد: امروز بیش از گذشته اخلاص گمشده میان مسئولان و مردم ماست اما شهید حاج قاسم سلیمانی اخلاص داشت و از دیگر ویژگی‌های وی مراقبت از حدود شرعی و بیت المال بود و باید برای تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی در مسیر شهدا تلاش داشته باشیم.

ویژه‌برنامه سفیر روایت حبیب همراه با برنامه‌های مختلفی به خصوص حماسه خوانی، اجرای گروه نمایشی، شعرخوانی و اجرای گروه سرود با حضور خانواده‌ها برگزار شد و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به خصوص شهید سلیمانی گرامی داشته شد.

دومین کاروان هنری روایت حبیب پس از اجرا در ۸ استان کشور، هشتم دی‌ماه وارد یزد شده و در مناطق مختلف به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی می‌پردازد و مراسم اختتامیه این رویداد ۱۳ دی در کنار مزار حاج قاسم در کرمان برگزار خواهد شد.

صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار قاسم سلیمانی در حمله بالگردهای‌ آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید و در این حمله، ابومهدی المهندس، فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی نیز به شهادت رسیدند، این حمله به دستور مستقیم رییس جمهوری ایالات متحده آمریکا صورت گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha