۱۱ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۱۸
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 84985435
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

واحدهای صنفی متخلف در کردستان بیش از ۱۵ میلیارد ریال جریمه شدند

سنندج- ایرنا- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: طی بازرسی‌های انجام شده در پاییز امسال، ۱۵ میلیارد و ۴۳۸ میلیون ریال جریمه برای متخلفان واحدهای صنفی و غیرصنفی استان در نظر گرفته شد.

بختیار خلیقی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پاییز سال جاری سه هزار و ۸۵۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی در بازار استان انجام شد.

وی از کشف ۲۸۴ مورد تخلف در بازرسی های انجام شده با تلاش بازرسان این سازمان خبر داد و افزود: در این رابطه ۲۶۴ فقره پرونده برای واحدهای متخلف صنفی و غیرصنفی تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: در این مدت ۸۵۱ مورد گزارش مردمی به بازرسان سازمان صمت ارائه و در مجموع ۱۰۹ مورد منجر به تشکیل پرونده شد.

خلیقی با اشاره به اینکه بازرسان این اداره کل بر بازار نظارت دارند، یادآور شد: با توجه به اینکه تعداد بازرسان نسبت به تعداد واحدهای صنفی بسیار اندک است لذا می طلبد مردم در راستای بهبود وضعیت بازار با بخش بازرسی صمت مشارکت بیشتری داشته باشند.

شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت در واحدهای متخلف صنفی را با شماره های تلفن ۱۲۴ معرفی کرده و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان ها و در مرکز استان به اداره کل صنعت، معدن و تجارت، موارد تخلف را گزارش کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha