مشاور رییس شورای اطلاع رسانی دولت: راهبرد سفرهای استانی رییس جمهور، خدمت به مردم است

یزد - ایرنا -مشاور رییس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: راهبرد سفر رییس جمهور به استانها خدمت به مردم است و نگاه دولت در خدمت به مردم تجلی می‌یابد.

به گزارش ایرنا فتاح فتاحی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران استان یزد با اشاره به سفر قریب الوقوع رییس جمهور و هیات دولت به این استان افزود: دولت سیزدهم پای کار مردم است و رسانه ها به مردم اعلام کنند این دولت چه عرصه ای را تحویل گرفت و الان با کمک خداوند چه کارهایی انجام شده است .

وی ادامه داد: حتی اگر ضعف و نقدی است نیز توسط رسانه ها انتقال داده شود تا مشکلات رفع شود زیرا رسانه ها نقش مهمی در انعکاس نقاط قوت و همچنین رفع مشکلات و اطلاع آن به مسئولان دارند.

مشاور رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: یزد می تواند الگوسازی کند، بعنوان مثال ویلاسازی مسکن ملی با ادبیات اصیل معماری یزد تحت عنوان شهر فرهنگی عمرانی شکل خواهد گرفت و اینکه چندین سال یزدی ها رتبه اول کنکور هستند نشان از راهبری و سابقه مدیریت یزدی ها است.

فتاحی ادامه داد: در یزد بعنوان یک استان پیشرو برنامه هایی تحت عنوان "یزد نوین" تدوین شده و همه فعالیت ها و برنامه های استان تحت این برنامه اجرایی می شود که قابل تقدیر است و برنامه های استان یزد بعنوان الگو در کشور اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: انشاالله رسانه های یزد نیز در دومین دور سفر رییس جمهور و هیات دولت به این استان ، فعالیتی انجام دهند که الگو باشد .

اقدامات وزرا در سفر هیات دولت، تحت‌الشعاع قرار نگیرد

مشاور رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در ادامه با بیان اینکه حرمت زن و اولی بودن زنان به مردان در فرهنگ ما نهادینه شده است و ما به آن افتخار می کنیم از همزمانی سفر ریاست جمهوری به استان با روز زن به نیکی یاد کرد و ادامه داد: در سفر دوم، وزرا ملاقات مردمی خواهند داشت و لازم است سفر وزیران تحت الشعاع قرار نگیرد و در کنار بسته رسانه های یزد این فعالیت هم دیده و منعکس گردد.

وی تصریح کرد : در مورد طرح ها نیز نزدیک به دو هفته تا سفر مهلت است و رسانه ها نسبت به اطلاع رسانی اقدام و آن را برای مردم بازگو کنند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد نیز در این نشست گفت: بهره برداری رسمی خط پدافندی آب برای مواقع ضروری انجام و همچنین مهم ترین بحث این سفر برای یزدی ها اختصاص یکصدو پنجاه هزار میلیارد تومان معادل اعتبار صد ساله استان یزد در همه حوزه ها است و از محل منابع معادن استان تامین می شود و خط انتقال آب خلیج فارس به یزد محقق خواهد شد.

علی صالحی افزود: خط دوم انتقال اب به استان یزد به مدت سه سال اجرایی خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha