تولیت آستان قدس رضوی: رسیدگی به نیازمندان پس از اداره حرم مطهر اولویت است

مشهد- ایرنا- تولیت آستان قدس رضوی گفت: توجه و رسیدگی به نیازمندان و مناطق کم برخوردار مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، از این رو آستان قدس رضوی پس از اداره حرم مطهر، فعالیت‌های فرهنگی و رسیدگی به نیارمندان را در اولویت‌ برنامه‌های خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام احمد مروی روز یکشنبه در جمع مردم روستای"هندل آباد" مشهد افزود: به عنوان خادم حضرت رضا (ع) به میزان مقدورات، سرکشی از مناطق کم برخوردار و حضور در میان مردم عزیز روستاهای مجاور مشهد و استفاده از هر فرصتی برای گره‌گشایی از مشکلات آنان را وظیفه خود می‌دانم.

وی مسوولان دولتی به ویژه بخشدار و دهیار روستا را به ارتباط بی واسطه با مردم توصیه و بیان کرد: مسوولان باید بخشی از وقت خود را به حضور در بین مردم به ویژه مردم کم برخوردار اختصاص دهند و از نزدیک مشکلات آن‌ها را مشاهده کنند، در اتاق‌های درب بسته نمی‌توان حلال مشکلات مردم بود.

تولیت آستان قدس رضوی: رسیدگی به نیازمندان پس از اداره حرم مطهر اولویت است

در این بازدید، تولیت آستان قدس رضوی پیرامون احداث بند خاکی روستای هندل آباد برای کمک به توسعه کشاورزی و اشتغال زایی، تأمین هزینه انشعابات گاز و وسایل گرمایشی خانوارهای نیازمند، کمک و تأمین هزینه های مربوطه برای توسعه اقتصاد قالیبافی، کمک به اجرای آسفالت راه‌های روستا، تأمین جهیزیه نومزدوجین جوان نیازمند، درمان بیماران بی‌بضاعت و جهت بررسی شرایط لازم برای اشتغالزایی جوانان روستا، دستورات لازم را صادر کرد.

روستای "هندل آباد" از روستاهای دهستان کنویست بخش مرکزی شهرستان مشهد است و در فاصله ۳۵ کیلومتری این شهر قرار دارد که خشکسالی‌های متوالی اخیر مشکلاتی را برای اهالی این روستا که عمدتا کشاورز هستند، به وجود آورده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha