کشف ۴۲ دستگاه خودرو مسروقه و دستگیری  ۱۶۲ سارق در البرز

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز اعلام کرد: ۱۶۲ سارق و مالخر در اجرای طرح مبارزه با سرقت طی ۷۲ ساعت گذشته در این استان دستگیر شدند ضمن آنکه ۴۲ دستگاه خودرو و ۶ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردار عباسعلی محمدیان روز یکشنبه در حاشیه برپایی نمایشگاه کشفیات پلیس البرز اظهار کرد: اموال کشف شده از این سارقان بیش از ۳۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
وی اضافه کرد : از مجموع دستگیر شدگان ۱۴۲ سارق و ۲۰ نفر مالخر هستند که در قالب ۵۴ باند فعالیت می کردند.

در اجرای طرح طرح مبارزه با سرقت ، ۱۰ کلاهبردار نیز در قالب پنج باند در البرز دستگیر شدند که ارزش ریالی موارد کلاهبرداری این افراد حدود ۵۰ میلیارد ریال است.

سردار محمدیان گفت: اجرای طرح مبارزه با مخلان امنیت اجتماعی، سرقت، دستگیری سارقان با محوریت پلیس آگاهی استان البرز و شهرستان های تابعه اجرا شد و همچنین تا حصول اهداف پیش بینی شده که همان ارتقای امنیت اجتماعی است ، ادامه دارد.

وی تاکید کرد: پلیس هیچگونه ناامنی و هنجار شکنی را تحمل نخواهد کرد و امنیت جامعه مهمترین اولویت ماموریت بوده و با جدیت با مخلان امنیت برخورد خواهد کرد.

جمع آوری ۴۳۰ معتاد متجاهر درچهارباغ 
فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ از جمع آوری ۴۳۰ معتاد متجاهر طی  سال جاری در این شهرستان خبرداد .
سرهنگ کامران چراغی درحاشیه نمایشگاه کشفیات شهرستان چهارباغ اظهار کرد: این معتادان  به  مراکز بازپروری و درمان انتقال یافتند. 

وی با اشاره به وضعیت سرقت‌ها در ۹ ماهه سال جاری گفت: کاهش ۱۹ درصدی سرقت، افزایش چهار  درصدی کشف و افزایش ۴۴ درصدی دستگیری بخشی از تلاش های پرسنل انتظامی شهرستان چهارباغ است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha