به گزارش ایرنا، ایرج حسنپور روز شنبه در حاشیه بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی و پایش خدمت اداره کل صمت استان، اظهارداشت: از ابتدای سالجاری تاکنون، پاسخگویی به بیشاز ۱۷ هزار و ۸۷۹ گزارش مردمی از طریق سامانه ۱۲۴ (مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی و پایش خدمت اداره کل صمت استان) انجام شده است.
وی ادامه داد: بیشترین گزارشات اخذ شده از طریق این مرکز مربوط به گرانی کالا بویژه مواد غذایی و خوراکی، روغن و عدم رعایت ساعات کار نانواییها و توزیع گاز مایع بوده است.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان با بیان اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون یکهزار و ۶۴۴ مراجعه حضوری مردمی به این مرکز انجام شده که تمامی گزارشها و درخواستها به کارشناسان مربوطه در بخشهای مختلف تولید، تجارت و بازرسی و نظارت، جهت رسیدگی به کارشناسان مربوطه ارجاع شده است.
وی خاطرنشان کرد: هدف از ایجاد «مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی و پایش خدمت» در وزارت صمت ارتقا، سلامت اجتماعی، از بین بردن فاصله بین مردم و مسوولان، کاهش نارضایتی عمومی، تسهیل امورات مردم و برخورداری دولت از حمایت مردمی در تصمیم گیریها بوده است.
حسنپور تصریح کرد: مرکز مدیریت یکپارچه پاسخگویی و پایش خدمت ادارهکل صمت استان آمادگی دریافت گزارشاتی اعم از تخلفات صنفی و اقتصادی، ارتباط با سامانههای مرتبط از جمله جامع تجارت، انبارها، همتا و سایر خدمات مرتبط با بخشهای تولید و تجارت از طریق تلفن ۱۲۴ را دارد.
نظر شما