حلقه‌های زنجیر امواج فتنه باید پاره و از هم گسیخته شود

بوشهر – ایرنا – جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: باید با جهاد تبیین حلقه‌های زنجیر موج‌های فتنه پاره و از هم گسیخته شود زیرا هرگونه بی‌توجهی به سرعت جامعه را متلاشی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حسین طیبی فر روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: فتنه‌ها تاریکی می‌آورد و باید با جهاد تبیین این سیاهی شکافته شود تا نور حق بیرون آید و مردم متوجه حقیقت شوند.

وی اظهار کرد: نباید اجازه داد شبکه‌های امپراتوری خبری دروغگو، تهمت زننده، شایعه ساز، کتمان کنندگان واقعیت و حقیقت موفق به فریب جامعه شوند.

طیبی فر ادامه داد: امروز با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب بیداری، بصیرت، هوشیاری و دقت ملت ایران به جامعه‌ای بصیر، بینا، هوشیار ولایت فهم، ولایت باور، ولایت یاور و ولایت مدار تبدیل شده است.

وی ادامه داد: در مقابل شایعه سازی و دروغ پردازی شبکه‌های صهیونیستی خبری برخی‌ها با گوش‌های کر و پاهای تیز به دنبال گرفتن امان نامه از ابوسفیان‌های زمان هستند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: شبکه‌های امپراتوری خبری امروز کارشان به جایی رسیده است که در سخت ترین شرایط زشت ترین تهمت‌ها و دروغ پردازی‌ها را برای فریب مردم به کار می گیرند.

طیبی فر اظهار کرد: امروز باید مراقب جنگ روانی و شناختی دشمن که فکر و اندیشه مردم را هدف قرار داده و موجب وحشت شده است، باشیم واجازه ندهیم شبکه‌های خبری معاند (مرجفون فی المدینه) بلایی را که در زمان پیامبر بر سر حرکت نبوی و علوی آوردند، تکرار شود.

وی یادآور شد: امپراطوری‌های خبری دشمن در تلاش است جامعه را به سمت رعب و وحشت بکشاند و همین امر باعث می شود خواص جامعه سکوت کنند.

طیبی فر اضافه کرد: از نظر این خواص؛ وقتی درنده‌های وحشی داعشی بچه‌های ما را در کوچه و خیابان تکه پاره و قصابی می‌کنند "می‌گویند با مردم بد رفتاری نکنید" و اینها را مردم می‌دانند.

وی گفت: اگر اینها مردم هستند پس افرادی که در گوشه و کنار این کشور شب و روز زندگی خود را برای آسایش مردم گذاشته و در مرزهای جنوب شرق، شمال غرب، مرزهای دریایی و زمینی و کوچه و خیابان‌ها برای امنیت مردم کار می‌کنند، چه کسانی هستند؟

جانشین نماینده ولی فقیه درسپاه گفت: کارگردانی شبکه‌های خبری دشمن که در همه شهرها هستند در برون مرزها است و هنرپیشه‌های برخی از این شبکه‌ها در داخل فتنه به پا می‌کنند.

وی تاکید کرد: دفاع از ولایت اذن نمی‌خواهد بلکه باید انسان مومن براساس آموزه‌های دینی گرد ولایت باشند و از رهبر معظم انقلاب دفاع کنند.

طیبی فر اظهار کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی ولایت فهم، ولایت باور، ولایت یاور و ولایت مدار بود.

دشمنی‌های علیه نظام جمهوری اسلامی پایان پذیر نیست

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: دشمنی‌ها و پیچیدگی‌های دشمن و عملکرد تهاجمی آنها علیه نظام جمهوری اسلامی امری طبیعی است و تمام شدنی نیست.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: این ما هستیم که باید در مقابل تهاجم‌ها قدرت مقاومت مناسب و کارآمد داشته و از آنها عبور کنیم و آگاه باشیم با عبور از این فتنه به طور یقین فتنه های دیگری در راه است.

حلقه‌های زنجیر امواج فتنه باید پاره و از هم گسیخته شود

وی با بیان اینکه از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون در جریان فتنه ها شاهد ریزش برخی از خواص بوده ایم اظهار کرد: در جریان فتنه ۸۸ و فتنه اخیر به خواص زیادی گفته شد که صحبت کنید اما آنها مدعی بودند که به صلاح نیست.

صفایی بوشهری با تاکید براینکه در جریان فتنه‌ها افراد دنیا گرا مشخص می‌شوند گفت: افرادی که در تاریخ سقوط و به عنوان چهره سیاه شناخته شدند پشت به امام خود کردند به همین دلیل است که باید در زمان فتنه کنار رهبری بود.

وی تاکید کرد: میزان و معیار برای موفقیت و نجات از فتنه‌ها ولایتمداری و خود را برای رهبری هزینه کردن است.

در این آیین حجت الاسلام سید عبدالرضا هاشمی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) معرفی و از خدمات حجت الاسلام حسین دشتی تقدیر شد.

حلقه‌های زنجیر امواج فتنه باید پاره و از هم گسیخته شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha