۱۲ دی ۱۴۰۱، ۹:۰۵
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 84985912
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمایه گذاری ۳۲۰ میلیارد تومانی برای تکمیل شبکه فاضلاب شهر ابهر

زنجان – ایرنا - فرماندار شهرستان ابهر گفت: تکمیل پروژه شبکه فاضلاب شهر ابهر با حضور سرمایه گذار بخش خصوصی و با قرارداد ۳۲۰ میلیارد تومان عملیاتی شده و بر اساس برآوردها قرار است تا ۲ سال آینده به پایان برسد.

احمد ذوالقدر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دلیل اجرای ناقص پروژه شبکه فاضلاب شهر ابهر ردیف اعتباری به آن اختصاص داده نشد که با توجه به این موضوع از ظرفیت سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای اتمام پروژه بهره گرفتیم.

وی گفت: پیش از این شبکه فاضلاب شهر ابهر در سال های گذشته به طول ۸۵ کیلومتر اجرا شده بود ولی به دلیل ناقص بودن شبکه امکان بهره برداری کامل از آن میسر نبود.

فرماندار ابهر افزود: افتتاح ناقص طرح سبب شد تا ردیف اعتباری این پروژه بسته شود و نتوان اعتباری از ردیف ملی برای تکمیل ۶۸ کیلومتر باقی مانده جذب کرد.

فرماندار شهرستان ابهر، تکمیل شبکه فاضلاب شهر ابهر را از مطالبات و خواسته های مهم اهالی این شهر عنوان کرد و اظهار داشت: امیدواریم با همتی که در این خصوص به وجود آمده، شاهد بهره برداری از این پروژه، ظرف ۲ سال آینده باشیم.

وی خاطرنشان کرد: با تکمیل این پروژه منابع آب های زیرزمینی در شهرستان حفظ می شود و پساب تصفیه شده فاضلاب مورد استفاده صنایع قرار می گیرد.

ابهر به عنوان دومین شهر پرجمعیت استان پس از زنجان در ۱۰۰ کیلومتری جنوب شرق زنجان واقع شده‌ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha