آماده‌باش ارمغانی در آستانه پنجره آخر جام‌جهانی بسکتبال؛ آغاز اردو از ۲۱ بهمن

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان از برگزاری اردوی آمادگی این تیم از ۲۱ بهمن ماه خبر داد و گفت: قبل از پنجره آخر انتخابی جام‌جهانی در ژاپن اردویی را برگزار خواهیم کرد تا با آمادگی کامل در این پنجره به مصاف رقبای خود برویم.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، سعید ارمغانی در خصوص روند آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره آخر جام‌جهانی بسکتبال گفت: در این پنجره باید به مصاف تیم‌های ژاپن و چین برود که بر این اساس اردوی آماده‌سازی خود را از ۲۱بهمن ماه در تهران آغاز می‌کنیم.

وی ادامه داد: این اردو در شرایطی برگزار خواهد شد که بعد از یک هفته از آغاز آن، به ژاپن سفر می‌رویم تا دو جلسه تمرینی را نیز در این کشور داشته و با مرور تمرینات، آماده حضور در پنجره آخر جام‌جهانی شویم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان از بازی تدارکاتی در اردوی ژاپن خبر داد و اضافه کرد: تلاش ما این است که در اردوی ژاپن و قبل از رویارویی با دو حریف خود در این پنجره، یک بازی تدارکاتی هم حتما داشته باشیم تا با شرایط بهتری در مسابقات حضور پیدا کنیم.

ارمغانی در خصوص وضعیت حامد حدادی هم گفت: این بازیکن مستقیم از چین به اردوی ژاپن می‌آید و تمرینات خود را از آنجا با تیم ملی دنبال می‌کند،‌ البته بعد از بازی چهارم اسفندماه مقابل ژاپن بلافاصله به هنک‌کنگ اعزام می‌شویم تا بازی با چین را در این‌ کشور برگزار کنیم.

تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره آخر جام‌جهانی بسکتبال پنج‌شنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ باید به مصاف ژاپن رفته و ۳ روز بعد مقابل چین قرار بگیرد. تیم ملی ایران در صورتی که از این دو دیدار، یک پیروزی به دست آورد، به جام جهانی ۲۰۲۳ صعود خواهد کرد. این دوره از رقابت‌ها از سوم شهریورماه ۱۴۰۲ به میزبانی مشترک سه کشور ژاپن، فیلیپین و اندونزی آغاز می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha