«حدادی» در ژاپن به آسمان‌خراش‌ها ملحق می‌شود

تهران- ایرنا- ستاره تیم ملی بسکتبال ایران برای همراهی با سایر ملی‌پوشان کشورمان به تهران باز نخواهد گشت و در اردوی ژاپن به جمع شاگردان سعید ارمغانی اضافه خواهد شد.

به گزارش ایرنا، حامد حدادی که در لیگ چین بازی ‌می‌کند برای همراهی و حضور در اردوی تیم ملی بسکتبال ایران به تهران بازنخواهد گشت و از چین به صورت مستقیم به ژاپن خواهد رفت تا در اردوی تیم ملی به جمع شاگردان سعید ارمغانی ملحق شود.

با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته میان فدراسیون بسکتبال ایران و کادر فنی تیم ملی، قرار شد او در اردوی تیم ملی که قرار است ۲۱ بهمن ماه در تهران آغاز می‌شود حاضر نشده و بعد از مسابقات خود در چین، به جمع سایر ملی پوشان اضافه شود تا در دو دیدار مهم و سرنوشت ساز برابر چین و ژاپن به میدان برود.

تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره آخر جام‌جهانی بسکتبال پنج‌شنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ باید به مصاف ژاپن برود و ۳ روز بعد رو در روی چین قرار بگیرد.

گفته می‌شود دلیل این تصمیم، بعد مسافت و دور بودن مسافت پکن تا تهران اعلام شده است تا از خستگی این ستاره بسکتبال کشورمان جلوگیری شود. از سویی دیگر سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان نیز در روزهای آینده وارد تهران خواهد شد تا تمرینات ملی پوشان را از سر بگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha