جوانان هلال احمر خراسان رضوی سالگرد شهادت سردار سلیمانی را گرامی داشتند

مشهد-ایرنا- مراسم سالگرد شهادت سردار "قاسم سلیمانی" روز یکشنبه با حضور شماری از جوانان عضو هلال احمر خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی روز یکشنبه در این مراسم گفت: رهبر معظم انقلاب از منش و سیره سردار سلیمانی به عنوان یک مکتب یاد می‌کند.

دکتر محسن ذاکریان تاکید کرد: تعبیر حاج قاسم سلیمانی که خود را یک سرباز می دانست، در یک کلمه این است که او سرباز ولایت بود و جان خود را در راه ولایت تقدیم کرد.

سردار علی غزالی از همرزمان سردار شهید سلیمانی نیز در این مراسم با بیان خاطراتی از زندگی سردار دل‌ها اظهار داشت: برجستگی و نقطه شاخص ماموریت شما در هلال احمر این است که یک نگاه فراجناحی، فرا قومی و فرا سلیقه‌ای به انسانیت دارید. این خاصیت کار شماست و این نگاه برخاسته از مکتب اهل بیت و نیز مکتب حاج قاسم سلیمانی است.

وی افزود: ائمه معصومین (ع) نگاهشان به بشریت بود و برای نجات کل بشریت رسالت و ماموریتی داشتند که فارغ از هرگونه مرزبندی قومی و جغرافیایی به بشریت خدمت کنند.

غزالی بیان کرد: این مکتب نه تنها راه نجات بشریت است که به اعتراف بسیاری از فرهیختگان جهان از بهترین فضائل و راهکارها برای نجات جامعه بشری است.

وی خطاب به جوانان حاضر بیان کرد: نگاه شما نیز اینگونه است که در زمان بحران به رنگ نژاد و قومیت نگاه نمی‌کنید و فقط به کمک حادثه‌دیدگان می‌شتابید.

همچنین در این مراسم مجتمع امدادی فرهنگی شهدای امدادگر هلال احمر خراسان رضوی به نام سردار سلیمانی مزین شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha