نماینده مجلس: اجرای قانون پنجره واحد صدور مجوز کسب و کار را به سه روز می‌رساند

سمنان - ایرنا - عضو فراکسیون انقلاب اسلامی و رییس مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی گفت: تمامی مجوزهای کسب و کار با اجرایی شدن قانون پنجره واحد باید در مدت سه روزه صادر و در صورت بروز مشکل، در نهایت طی یک ماه باید پاسخ درخواست کسب و کار داده شود.

علی‌اکبر علیزاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ابراز داشت: ایران در بین ۲۲۰ کشور جهان در زمینه سهولت در مجوز کسب و کار در جایگاه ۱۷۱ است که اگر قانون پنجره واحد برای گرفتن مجوز کسب و کارها اجرایی شود رتبه کشور به طور چشمگیری کاهش خواهد یافت و حتی ۲ رقمی خواهد شد.

وی افزود: در دوره‌های مختلف به دلیل حدف امضاهای طلایی، مخالفت‌هایی با تصویب قانون پنجره واحد وجود داشت، اما مجلس یازدهم با قدرت این قانون را تصویب کرد.

نماینده مجلس: اجرای قانون پنجره واحد صدور مجوز کسب و کار را به سه روز می‌رساند

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تصویب قانون پنجره واحد برای رفع موانع و تسهیل صدور مجوز و کسب و کار از جمله دستاوردهای دولت سیزدهم و مجلس یازدهم است.

وی یادآور شد: حدف امضاهای طلایی در روند گرفتن مجوز کسب و کارها از اهداف تصویب قانون پنجره واحد است.

علیزاده بیان کرد: تصویب قانون رتبه‌بندی معلمان که در دوره‌های‌های گذشته معطل مانده بود نیز از جمله دستاوردهای مجلس یازدهم است.

وی ادامه داد: مجلس یازدهم قانون رتبه‌بندی معلمان را تصویب و به دولت برای اجرا ابلاغ کرد که البته باید حقوق معلمان بیش از این افزایش یابد.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی افزود: تصویب طرح شفافیت مسوولان کشور از دیگر اقدام‌های مجلس یازدهم است که بر پایه این قانون مسوولان باید در اتاق شیشه‌ای نشسته باشند و به مردم گزارش دهند.

رییس مجمع نمایندگان استان سمنان گفت: مجلس یازدهم جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب را از اولویت‌های خود می‌داند و تصویب قانون طرح شفافیت آرای مسوولان نیز بر این اساس صورت گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha