آغاز کابوس‌وار سال نو برای تاتنهام و کونته؛ این بار خبری از کامبک نبود

تهران- ایرنا- تیم فوتبال تاتنهام در اولین بازی سال ۲۰۲۳ برابر میهمان خود استون‌ویلا شکست خورد تا جایگاه چهارمی را از دست بدهد.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، تیم‌های تاتنهام و استون‌ویلا از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت تهران در هفته‌ هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس در ورزشگاه اختصاصی تاتنهام به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان اونای امری با ۲ گل به برتری دست یافتند.

در اولین بازی سال ۲۰۲۳ شاهد نمایش بسیار بدی از تیم تحت هدایت آنتونیو کونته بودیم. آنها پس از تساوی ۲ بر ۲ مقابل برنت‌فورد می‌خواستند با پیروزی در این بازی خانگی مجددا رتبه‌ چهارم را مال خود کنند اما شکست تلخی را متحمل شدند.

آغاز کابوس‌وار سال نو برای تاتنهام و کونته؛ این بار خبری از کامبک نبود

گل نخست در دقیقه‌ ۵۰ توسط امیلیانو بوئندیا زده شد. وینگر آرژانتینی ویلا از اشتباه مهلک هوگو لوریس در دفع توپ استفاده کرد و توپش را با دقت فراوان در شلوغی محوطه‌ جریمه به گوشه‌ دروازه فرستاد. ۲۳ دقیقه‌ بعد پاس در عمق عالی جان مک‌گین به داگلاس لوئیز رسید و این هافبک برزیلی موفق شد شب درخشان خود را تکمیل کند و پس از یک پاس گل، این بار گلزنی هم کرده و خیال تیمش را از بابت سه امتیاز راحت کند. تاتنهام نتوانست مانند دیدار با برنت‌فورد کامبک بزند و بدون خلق موقعیتی خاص تسلیم شد.

استون‌ویلا با این پیروزی خارج از خانه، ششمین برد این فصل را تجربه کرد و با ۲۱ امتیاز در جایگاه دوازدهم ایستاد. زنبق‌های سفید نیز برای پنجمین بار در این فصل به عنوان تیم بازنده از زمین خارج شدند تا با یک بازی بیشتر و ۲ امتیاز کمتر نسبت به منچستریونایتد در جایگاه پنجم بایستند. فاصله‌ لیورپول با تیم کونته حالا فقط ۲ امتیاز است. شاگردان کلوپ یک بازی کمتر انجام داده‌اند.

آغاز کابوس‌وار سال نو برای تاتنهام و کونته؛ این بار خبری از کامبک نبود

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha