نماینده ویژه رییس مجلس: عمل به فرامین ولایت رمز توفیق شهید سلیمانی بود

کاشان - ایرنا - نماینده ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل گفت: ولایت مداری محض شهید سلیمانی و عمل به فرامین و تدابیر ولایت،رمز توفیق این شهید بزرگوار بود.

جواد نایینی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مدیریت،فرماندهی و رهبری از ویژگی های سردار سلیمانی بود و قدرت پیش برندگی داشت یعنی هم خودش اهل استقامت بود و هم مجموعه تحت امرش اهل استقامت بودند و بصیرت این شهید والامقام به گونه ای بود که بهترین معروف در جامعه اسلامی را حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی می دانست.

وی اظهار کرد:سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فضیلت هایی مثل شجاعت،ایمان و عقلانیت را با هم داشت،ایشان با وجود اقتدار، بسیار متواضع بود و با آحاد مردم ارتباط برقرار می کرد و یک بسیجی واقعی بود و قدرت گفتمان سازی و مطالبه گری داشت.

نماینده ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل در ادامه بیان کرد:دشمن شناسی شهید سلیمانی به گونه ای بود که می دانست حامی داعش چه کسانی هستند،آمریکا،رژیم صهیونیستی و مرتجعان منطقه را به خوبی می شناخت و این خصوصیات موجب شد تا ایشان سردار دل ها لقب گیرد.

نائینی گفت:شهید سلیمانی به ولایت مطلقه فقیه ایمان راسخ داشت و بارها قسم جلاله یاد می کرد و می گفت مقام معظم رهبری نایب امام زمان(عج) است و اطاعت از معظم له را واجب می دانست و به همه توصیه می کرد ولایت مدار باشند تا عاقبت بخیر شوند.

وی افزود: تقارن ایام بصیرت با شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی حاکی از اخلاص این شهید والامقام است و راه را برای شناخت هر چه بیشتر مردم از توطئه دشمن هموار می‌سازد.

وی اظهار کرد:هدف اصلی دشمن از فتنه‌ اخیر، فاصله انداختن بین مردم و نظام است، غافل از این که مردم بصیر ایران اسلامی با تمام توان از حریم ولایت فقیه دفاع می‌کنند.

نماینده ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل در ادامه بیان کرد:ما هم اگر بخواهیم در دنیا و آخرت عاقبت بخیر شویم و گوشه ای از مقام حاج قاسم را کسب کنیم باید ولایت مدار بوده و به فرامین و تدابیر مقام معظم رهبری عمل کنیم.

بامداد (جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸) در پی حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سرباز ولایت و امت اسلامی سردار سرلشکر پاسدار حاج «قاسم سلیمانی» فرمانده فداکار، شجاع و بی‌ نظیر نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پس از عمری مجاهدت، فداکاری و نقش‌ آفرینی‌ های ماندگار و پرافتخار در راه اعتلای اسلام و دفاع از قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم‌ السلام) و سرافرازی ایران عزیز، به شهادت رسید.

کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر، پرجمعیت‌ترین شهر اصفهان پس از مرکز این استان و بیست و هشتمین شهر پرجمعیت ایران محسوب می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha