۱۲ دی ۱۴۰۱، ۸:۳۵
کد خبر: 84986298
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۳۹ مجوز تاسیس صنعتی در استان بوشهر صادر شد

۱۲ دی ۱۴۰۱، ۸:۳۵
کد خبر: 84986298
۱۳۹ مجوز تاسیس صنعتی در استان بوشهر صادر شد

بوشهر - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در ۹ ماه امسال ۱۳۹ فقره مجوز تاسیس صنعتی در این استان صادر شده که با ایجاد آنها برای سه هزار و ۷۸۲ نفر اشتغال‌زایی می‌شود.

مهدی صفوی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اعلام کرد: این مجوزهای تاسیس واحدهای صنعتی با پیش بینی سرمایه‌گذاری ۴۳هزار و ۶۲ میلیارد ریال صادر شده است.

وی افزود: این واحدهای صنعتی قرار است برای تولید کانی غیر فلزی، محصولات غذایی و آشامیدنی، مواد و محصولات شیمیایی، تجهیزات حمل و نقل و فعالیت خدمات مهندسی تاسیس شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر ادامه داد: امسال تاکنون تعداد ۲۰ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی با سرمایه گذاری ۶ هزار و ۱۴۳ میلیارد ریال در این استان صادر شده است.

صفوی اعلام کرد: این واحدهای تولیدی با پیش بینی اشتغال ۳۵۸ نفر در استان بوشهر به بهره‌برداری رسید.

وی یادآورشد: تولید تابلو برق فشار قوی، محصولات بتنی غیر مسلح از بتن، ورق و صفحه پلی استایرن، تعمیر و نگهداری شناورهای دریایی از زمینه‌های فعالیت این واحدهای صنعتی است.

مدیرکل صمت استان بوشهر گفت: از ظرفیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای حل مشکلات و شتاب بخشی در روند پیشرفت فیزیکی طرح‌های صنعتی استفاده می‌شود.

صفوی اضافه کرد: در این نشست‌ها با حضور دستگاه‌های مرتبط، مشکلات سرمایه گذاران صنعتی در زمینه‌های زیرساختی، محیط زیست، تسهیلات بانکی و بیمه بررسی و تصمیم‌گیری می‌شود.

به گفته او تاکنون حدود 60 درصد از مصوبه‌های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر برای حل مشکلات واحدهای تولیدی فعال و در دست اجرا تحقق یافته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha