شهید سلیمانی الگوی انسان رشد یافته در مکتب ولایت فقیه بود

خرم‌آباد - ایرنا - فرهاد زیویار استاندار لرستان با صدور پیامی ضمن تسلیت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی الگوی انسانی رشد یافته در مکتب امام امت و ولایت فقیه بود.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان در این پیام آمده است: فرارسیدن دی ماه همواره یادآور عروج مردانه و با شکوه مردی از تبار مجاهدان فی سبیل الله است ، مردی که در وانفسای قرن حاضر و در تنگاتنگ نبرد خیر و شر، چون مولایش، «حیدر کرار » حقیقتی بر گونه اساطیر بود.

این پیام اضافه می‌کند: حاج قاسم سلیمانی، الگوی انسانی رشد یافته در مکتب امام امت ، حضرت امام (ره)بود که سال ها از خورشید معنویت علمدار انقلاب روح الله یعنی« مقام معظم رهبری» بهره گرفت و شخصیت مستعد خویش را به فرای زمان گسترش داد و از مرز خویش و از دام منیت فراتر رفت، ایران را صاحب سپه سالاری کرد که تا دنیا دنیاست و تا مادران قصه شجاع ترین مردان تاریخ را برای فرزندان نقل خواهند کرد، داستان دلاور غرق در خون فرودگاه بغداد، الی یوم القیامه، مستدام روایت خواهد شد.

این پیام می‌افزاید: حاج قاسم سلیمانی حاصل تربیت انقلاب اسلامی بود و در کوران حوادث دهر، با سلوکی منبعث شده از میراث تشیع، در سیری مدام به مقام فنا فی الله رسید و لاجرم چون در اخلاص و شجاعت از مقتدایش، حسین بن علی (ع ) سرمشق می گرفت ذات اقدس الهی هم سپه سالاری دفاع از حرم اهل بیت را ارزانیش نمود و هم شهادتی چنان برجسته و باشکوه که میلیون ها نفر در اقصی نقاط عالم برایش مویه کردند.

استاندار لرستان در این پیام اضافه کرده است: دی ماه چون به نیمه نزدیک می شود وقت عرض ارادت و نو کردن پیمان با «سردار دلها» فرا می رسد، ملت ایران در درازنای تاریخ ثابت نموده اند، قدر فداییان، شهیدان و سپه سالاران مومن خویش را می دانند، خصوصا امسال که اجانب و بدخواهان برای مملکت و مردم شرارت آفریدند تا به زعم خود ، جمهوری اسلامی ایران را به سمت جنگ های داخلی خونین و بی پایان سوق دهند و سر آخر ایران را قطعه قطعه کنند و برای همیشه، از ایران و اسلام انقلابی اثری باقی نگذارند.

در پیام زیویار آمده است: دقیق و عالمانه بود ، نکته رهبر معظم انقلاب که « حاج قاسم سلیمانی یک مکتب است »، مکتب سلیمانی باطل السحر جادوی دیوان و اجانب و اعوان ابلیس لعین است که ملت ها را بی خدا و غرق در انواع رذالت ها و گرفتار به تن پرستی می خواهند.

این پیام می‌افزاید: مردم لرستان در مراسم تشییع شهدای گمنام در روزهای گذشته عمق ارادت باطنی خویش را به معنویت شهدا نشان دادند و صحنه هایی آفریدند بی نظیر ، بی شک اکنون در بزرگداشت «سید الشهدای مجاهدان ایران اسلامی » نیز خالصانه حضور خواهند داشت.

زیویار اضافه می‌کند: اینجانب به نوبه خویش ضمن عرض ارادت قلبی به روح ملکوتی «سردار دل ها» فرا رسیدن سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی را به مردم بی ریا و ولایتمدار استان لرستان تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

۱۳ دی ماه ۱۳۹۸، پهپادهای آمریکایی کاروان حامل سهپبد حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق را حین یک سفر رسمی و در خروجی فرودگاه بغداد مورد هدف تروریستی قرار داد و آنها را پس از عمری مجاهدت در مبارزه با تروریسم، به شهادت رساند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha