۱۲ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۱۸
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84986432
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۴۵۰ مدال رنگارنگ رهاورد ورزشکاران همدانی از میادین ملی و فراملی

همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: ورزشکاران مستعد این استان از ابتدای امسال تاکنون در مسابقات ملی و بین المللی موفق به کسب ۴۵۰ مدال رنگارنگ شدند.

علی حقیقی روز دوشنبه در گفت وگوی اختصاصی باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۴۰۰ مدال کشوری، ۲۹ نشان آسیایی، هشت مدال جهانی و ۱۳ نشان بین المللی سهم ورزشکاران و ملی پوشان همدانی از ابتدای امسال بوده است.

وی با اشاره به اینکه ۲۶۱ مدال از مجموع نشان‌های رنگارنگ کسب شده توسط بانوان به دست آمده است، اضافه کرد: رشته‌هایی همچون قایقرانی، دوچرخه سواری، کوراش، کاراته، تکواندو، ورزش‌های رزمی، تنیس روی میز، دو ومیدانی، نابینایان، گلف، تیراندازی، تیراندازی با کمان و کشتی در این مدال آوری‌ها سهم بسزایی داشته‌اند.

حقیقی با تاکید بر اینکه حمایت از قهرمانان ورزشی در اولویت برنامه‌های اجرایی مجموعه ورزش استان است، بیان کرد: حمایت از قهرمانان را وظیفه خود می‌دانیم و بر این اساس هر آنچه برابر قوانین و مقررات است، برای قهرمانان مسابقات مهم بین المللی اعم از جهانی و آسیایی انجام می‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد: قهرمانان بین المللی مشمول طرح حمایت خاص هستند و زمینه‌های لازم برای آماده‌سازی مطلوب آنها در راستای تداوم افتخارآفرینی‌ها در سطح استان مهیا است.

وی ادامه داد: قهرمانان و مدال آوران ورزشی هیچگاه تنها نخواهند بود و اداره کل ورزش و جوانان استان به صورت مستمر پیگیر امور آنها است.

۴۵۰ مدال رنگارنگ رهاورد ورزشکاران همدانی از میادین ملی و فراملی

مدیرکل ورزش و جوانان همدان افزود: رسیدن به مدال‌های مهم فراملی به راحتی امکان پذیر نیست و ورزشکاران برای تحقق این هدف سختی‌های زیادی را متحمل می‌شوند و ما نیز وظیفه داریم این قهرمانان و افتخارآفرینان را حمایت کنیم.

حقیقی اظهار داشت: امروزه ورزش همدان در مسیر مدال آوری و قهرمان پروری هدفگذاری شده و هیات‌های ورزشی استان به عنوان بازوان توانمند مجموعه ورزش و جوانان باید در تحقق این هدف مهم تلاش کنند.

وی حضور پرشمار در بازی‌های آسیایی و پارا آسیایی ها و شهر ژنگژو چین در سال آینده را مهم دانست و گفت: از هیات‌های ورزشی قهرمان پرور خواسته‌ایم بر کسب سهمیه حضور در این رویداد مهم تمرکز کنند و براین اساس حمایت لازم را خواهیم داشت.

وی رویکرد قهرمانی ورزش استان همدان را حضور پرشمار در میادین بین المللی و کسب مدال‌های رنگارنگ دانست و گفت: تمامی شهرستان‌ها را برای رسیدن به این موفقیت مهم به کار گرفته‌ایم و حمایت از قهرمانان جزو برنامه های اصلی ما است.

استان همدان دارای بیش از ۸۵ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب ۵۰ رشته ورزشی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha