ادامه پروژه کهکشانی‌سازی النصر؛ کانته همبازی رونالدو می‌شود

تهران- ایرنا- مدیران باشگاه النصر عربستان قصد دارند در ادامه کهکشانی‌سازی خود برای جذب انگولو کانته اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، نام باشگاه النصر در چند روز اخیر در بسیاری از رسانه‌های ورزشی سراسر دنیا مطرح شده است و حالا تعداد زیادی از فوتبال‌دوستان به خوبی با این تیم آسیایی آشنایی دارند. این باشگاه عربستانی که توانست با یک پیشنهاد وسوسه‌انگیز کریستیانو رونالدو را به خدمت بگیرد. اما این پایان بلندپروازی النصر نیست و مدیران این باشگاه عربستانی این بار به دنبال جذب انگولو کانته هافبک فرانسوی تیم فوتبال چلسی خواهند بود که به گفته برخی از رسانه‌ها با این بازیکن به توافق اولیه نیز دست پیدا کرده‌اند.

این ستاره ۳۱ ساله فرانسوی از بهترین هافبک‌های لیگ برتر انگلیس در چند سال اخیر بوده است که در یک سال اخیر با مشکل جدی مصدومیت روبرو بوده و حتی فرصت حضور در جام‌جهانی را نیز از دست داد و به نظر می‌رسد از فرم ایده‌آل خود دور خواهد بود. به همین دلیل احتمال تمدید قراردادش با چلسی چندان زیاد به نظر نمی‌رسد.

ادامه پروژه کهکشانی‌سازی النصر؛ کانته هم‌بازی رونالدو می‌شود

قرارداد او با این باشگاه لیگ برتری در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و این فرصت خوبی برای النصر است که بتواند او را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد. النصر برای جذب این بازیکن باید با بارسلونا و پاری سن ژرمن رقابت کند اما به نظر می‌رسد قدرت مالی این باشگاه و بلندپروازی‌هایشان بتواند این بازیکن را نیز راهی لیگ عربستان کند.

النصر با هدایت رودی گارسیا فرانسوی مربی سابق رم در این فصل از لیگ عربستان عملکر قابل قبولی داشته و در رتبه دوم قرار دارد و این تیم با توجه به ستارگان بزرگی که در اختیار دارد قطعا یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در عربستان و لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha