رسانه صهیونیست: حماس به اسرائیل درباره مسجد الاقصی هشدار داد

تهران- ایرنا- یک رسانه رژیم صهیونیستی گزارش داد که جنبش حماس از طریق مصر و سازمان ملل پیامی شدیداللحن و هشدار آمیزی به این رژیم درخصوص قصد «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو برای یورش به مسجد الاقصی ارسال کرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از شبکه رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی «کان»، برخی منابع فلسطینی که نام آن‌ها فاش نشده در گفت وگو با این رسانه صهیونیستی، این خبر را تایید کردند.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بامداد امروز دوشنبه گفت که تشدید تنش در مسجدالاقصی برای اشغالگران عواقب خواهد داشت.

«عبداللطیف القانوع» گفت: یورش «بنیامین نتانیاهو» به میدان «البراق» برای اجرای مراسم تلمودی و اعلام «ایتمار بن گویر» نماینده جنایتکار کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) مبنی بر قصدش برای یورش به مسجد الاقصی، نشان دهنده گستاخی کابینه فاشیستی و نیات از پیش طراحی شده آن برای تشدید تهاجم و حملات به مسجد الاقصی با هدف تقسیم آن است.

القانوع تاکید کرد که تشدید تنش در مسجد الاقصی مانند چاشنی یک بمب عمل خواهد کرد که مسئولیت آن با کابینه رژیم اشغالگر صهیونیستی خواهد بود.

وی گفت که مردم ما شجاعانه با این حماقت‌ها و تحریک‌ها مقابله خواهند کرد و اجازه نخواهند داد، نقشه‌های اشغالگران انجام شود.

پیش تر گروه‌های فلسطینی با توجه به روی کارآمدن افراطی ترین کابینه رژیم صهیونیستی به ریاست نتانیاهو، بر تشدید مقاومت و لزوم تدوین راهبردی جامع و فراگیر برای مقابله با وضعیت جدید تاکید کرده بودند.

پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) روز پنجشنبه به سی و هفتمین کابینه رژیم اسرائیل و ششمین کابینه به ریاست نتانیاهو رهبر حزب راستگرای لیکود رای اعتماد داد.

کابینه جدید نتانیاهو راست‌گراترین و افراطی‌ترین کابینه در تاریخ جعلی رژیم اسرائیل به شمار می‌آید.

به عقیده تحلیلگران سیاسی، حضور راست افراطی و احزاب دینی صهیونیستی و حریدی در قدرت از یک سو باعث خواهد شد که بحران و شکاف‌های داخلی در مرحله پیش رو در رژیم صهیونیستی بشدت گسترش یابد و ائتلاف حاکم آینده به ریاست نتانیاهو رویکرد و سیاست‌های بسیار افراطی و فاشیستی را علیه فلسطینی‌ها در داخل سرزمین‌های اشغالی و در کرانه باختری و قدس و نوار غزه در پیش بگیرد و از سوی دیگر، سطح تنش‌ها در منطقه را افزایش دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha