فیلم| شهادت نوجوان فلسطینی در بیت لحم/ درگیری با نظامیان صهیونیست در جنین

تهران - ایرنا- نیروهای رژیم صهیونیستی یک نوجوان فلسطینی را امروز سه شنبه در شهر بیت لحم در کرانه باختری رود اردن به شهادت رساندند.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه تلویزیونی فلسطین الیوم، منابع محلی فلسطین گفتند که نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه به اردوگاه الدهیشه در شهر بیت لحم یورش بردند که در پی آن درگیری های شدیدی بین مبارزان فلسطینی با آنها در گرفت.

این منابع افزودند: در این درگیریها، نیروهای رژیم صهیونیستی «آدم عصام عیاد» جوان ۱۶ ساله فلسطینی را به شهادت رساندند.

کمیته هماهنگی گروههای فلسطینی یاد و خاطر این شهید را گرامی داشت و اعتصاب عمومی در شهر بیت لحم اعلام کرد.

در روزهای اخیر شدت درگیری ها بین جوانان فلسطینی و نیروهای اشغالگر در شهر بیت لحم در کرانه باختری رود اردن افزایش یافته است.

در همین حال، مبارزان فلسطینی در جنین در کرانه باختری رود اردن صبح امروز با یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین مقابله کردند و درگیری های شدیدی بین آنها روی داد.

گردان های جنین در بیانیه خود اعلام کردند که مبارزان این گردانها به همراه مبارزان گردان های شهدای الاقصی - تیپ الشهداء خودروهای نظامی اشغالگران در اطراف محله المصاوره در اردوگاه جنین را هدف قرار دادند.

برپایه این گزارش، نظامیان رژیم صهیونیستی موفق نشدند که یکی از مبارزان فلسطینی را که درصدد بازداشت وی بودند، بازداشت کنند.

در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن، عملیات ضد صهیونیستی طی ماه‌های اخیر به شدت افزایش یافته، به گونه‌ای که سران سیاسی و نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم به ناتوانی خود در مقابله با این عملیات‌ها اذغان کرده و درباره گسترش آن هشدار می‌دهند.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha