۱۳ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۲۳
کد خبر: 84987827
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیکر شهید گمنام در ورامین تشییع و به خاک سپرده شد

ورامین - ایرنا - همزمان با سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، پیکر یکی از شهدای گمنام تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس در ورامین تشییع و در ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم خداجوی و شهیدپرور شهرستان ورامین، روز سه‌شنبه با اجتماع در میدان امام حسین (ع) پیکر این شهید ۱۷ ساله تازه تفحص شده از عملیات کربلای ۵ را در بر گرفته و با عبور از خیابان شهید بهشتی، تا مقابل مسجد جامع تاریخی این شهرستان تشییع کردند.

تشییع کنندگان در طول مسیر ضمن نوحه سرایی و عزاداری، شعارهای حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، این گل پرپر ماست هدیه به رهبر ماست، این گل پرپر از کجا آمده از سفر کرببلا آمده سر داده و از ایثار و از خودگذشتکی شهیدان انقلاب اسلامی، دوران هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و امنیت تقدیر کردند.

پیکر این شهید سرافراز سپس به ستاد فرمانده انتظامی شرق استان تهران منتقل و با حضور مسئولان و فرماندهان انتظامی، مسئولان شهرستان‌های جنوب‌شرق تهران و خانواده معظم شهدا در یادمانی که برای استقبال از این شهید احداث شده بود، به خاک سپرده شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در حاشیه مراسم خاکسپاری این شهید سرافراز گفت: امنیت، اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهیدانی است که برای حفظ آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خود را فدا کردند از این رو همه وظیفه داریم تا نام و یاد شهدا را برای همیشه حفظ کنیم.

سردار کیومرث عزیزی افزود: این افتخاری بزرگ برای نیروی انتظامی شرق استان تهران است که میزبان پیکر یکی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس است و حضور این شهید باعث می‌شود تا راه را برای خدمت رسانی برای گم نکرده و برای حفظ اقتدار و امنیت کشور، از هیچ تلاشی فروگذار نباشیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: حاج قاسم از مردم و برای مردم بود و همه کارهای خود را برای رضایت خداوند متعال انجام می‌داد، شهید سلیمانی تابع محض ولایت فقیه بود و این امر باعث شد تا افتخار ،اقتدار و عزت را نصیب ایران اسلامی و جهان اسلام کند.

این مسئول با قدردانی از حضور باشکوه مردم در تشییع پیکر این شهید گفت: حضور با شکوه و پرشور مردم در تشییع پیکر این شهید دوران هشت سال دفاع مقدس ثابت کرد که مردم همچنان پای ارزش‌های نظام ایستاده و در مسیری که با خون شهدا ترسیم شده حرکت خواهند کرد.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha