۱۳ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۰۸
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84987864
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ویژه برنامه‌های فرهنگی "سردار دل‌ها" در کردستان آغاز شد

سنندج- ایرنا- همزمان با سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ویژه برنامه‌های فرهنگی و هنری با عنوان "سردار دل‌ها" به همت بچه‌های مسجدی در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کردستان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در سنندج، برگزاری ۱۰ ویژه‌ برنامه گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها در ۱۰ شهرستان استان، برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری مسابقات هنری، مشارکت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در اجرای مسابقات کتابخوانی مجازی، اجرای سرود در سطح مساجد و معابر عمومی، راه‌اندازی پویش‌های مجازی و مردمی، برگزاری جلسات بصیرتی جهاد تبیین و برگزاری مسابقه دلنوشته یاد سردار دلها را از جمله این برنامه‌ها اعلام کرد.

بهزاد کیامهر با اشاره به مجموعه مسابقات فرهنگی هنری با عنوان "سردار دلها" در استان گفت: فراخوان این مسابقات همزمان با آغاز هفته بصیرت در پنج موضوع نقاشی، شعر، دلنوشته، خوشنویسی و مقاله نویسی در رده‌های سنی (کودک ۸ تا ۱۲ سال) نوجوان (۱۳ تا ۱۸ سال) و جوان (۱۹ تا ۳۰ سال) اعلام شده است.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان اضافه کرد: عضویت در سامانه بچه‌های مسجد، خلق آثار به زبان‌های کُردی، فارسی و ترکی و رعایت رده سنی از شرایط عمومی شرکت در این مسابقات است.

وی با بیان اینکه همزمان با شهادت سالروز شهید سلیمانی نشست های بصیرت افزایی، آگاهی بخشی و جهاد تبیین در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آغاز شده است، افزود: برپایی نمایشگاه عکس و پوستر"جاهلیت مدرن" در کامیاران، برگزاری یادواره شهدا با عنوان "آبروی محله، افتخار کوچه" در کانون الغدیر مسجد امام حسین روستای کروندان دهگلان، برگزاری نشست بصیرتی در کانون‌های کنعان سنندج و محمد امین شهر بابارشانی بیجار و برگزاری مسابقات تلاوت قرآن در کانون امامزاده پیر عمر سنندج از دیگر برنامه های اجرا شده در این ایام است.

کیامهر یادآور شد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم، ختم صلوات، برگزاری جلسات تفسیر و مفاهیم، تلاوت قرآن آیات جهاد و مقاومت در مساجد و منازل به نیت اهدا به سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت از دیگر برنامه های سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در سطح کانون‌های مساجد استان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha