۱۳ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۰۹
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 84988069
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آموزش از اولویت‌های مهم فدراسیون اتومبیلرانی است

زنجان - ایرنا - رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: آموزش از اولویت‌های مهم این فدراسیون است که با جدیت در سطح ملی و استانی پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مازیار ناظمی روز سه شنبه در مجمع انتخاباتی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان، افزود: طی چند روز گذشته دوره مربیگری درجه سه اتومبیلرانی و موتورسواری برگزار شد که از تمامی استان ها در این دوره حضور داشتند و طی امروز و فردا نیز دوره های مهارت موتورسواری در حال برگزاری است.

ناظمی با بیان اینکه نیروهای انسانی در هیات استان باید پرورش و ساماندهی شوند، افزود: نظم مالی در هیات بسیار مهم است و مسائل مالی باید شفاف باشد و صورت‌های مالی سالانه به صورت شفاف ارائه شود.

وی با بیان اینکه ما می توانیم با بهره گیری از ظرفیت ماده ۳۳ اساسنامه فدراسیون های ورزشی که یکی از محل های آن امتیاز واگذاری موتورهای ورزشی است درآمد داشته باشیم، گفت: درآمدی که فدراسیون سال گذشته از این محل در قالب این ماده و فعالیت های آن داشت، در مقایسه با پنج سال گذشته بیشتر بود.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با بیان اینکه این فدراسیون، مردمی ترین فدراسیون است، گفت: فعالیت در این رشته ورزشی، جدا از ورزش حرفه ای و حرکت در عرصه ورزش همگانی می تواند موجب افزایش مهارت در حوزه اتومبیلرانی باشد که در کاهش سوانح جاده ای نقش بسزایی دارد.

وی به لزوم اجتناب از مسائل حاشیه ای اشاره کرد و افزود: خدمتگزاری به مردم یک فرصت است و باید از ظرفیت های کنونی برای پیشبرد برنامه ها به ویژه در حوزه جوانان استفاده کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در ادامه این جلسه به نقش همدلی و یکدلی و موفقیت اشاره کرد و گفت: هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان، ظرفیت بسیار خوبی از بعد نرم‌افزاری دارد و افراد توانمندی در این حوزه فعال هستند البته بخش اتومبیلرانی در مقایسه با موتورسواری ضعیف‌تر است که باید تقویت شود.

جواد بازرگان افزود: در این راستا باید نسبت به تجهیز سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هیات تلاش شود و مربیان، داوران و قهرمانان در سطح بالا پرورش یابند.

به گفته این مسوول، طبق بازدید از ۲ پیست شهر نیاز به انجام اقدامات کوتاه‌مدت در این زمینه داریم و در طولانی‌مدت نیز باید به دنبال ایجاد پیست جدید استاندارد باشیم.

وی یادآور شد: همچنین باید توجه ویژه‌ای به بحث شهرستان‌ها شود چرا که بخشی از استعدادهای این رشته در شهرستان‌ها حضور دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha