مهمترین هدف دشمن نادیده گرفتن اسطوره‌های مقاومت است

بوشهر - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: امروز دشمن در قالب جنگ ترکیبی و اداراکی در تلاش است اسطوره‌های مقاومت این سرزمین نادیده و به فراموشی سپرده شود.

به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری شامگاه سه شنبه در آئین سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به دلوار در جمع مردم این منطقه افزود: دشمن آمده با غلبه بر فکر جوانان و نوجوانان این سرزمین آنان را از خط انقلاب، رئیسعلی دلواری‌ها و سردار قاسم سلیمانی‌ها منحرف کند.

وی بیان کرد: امروز رسانه‌های دروغ پرداز و شایعه پراکن با بمباران تبلیغاتی در صدد تصرف فکرها، ایجاد اغتشاش، تفرقه و نفاق در جای جای ایران اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه رئیسعلی دلواری از سوی گروه نفاقی که انگلستان درست کرده بود به شهادت رسید، عنوان کرد: استکبار و استعمار بداند ملت ایران ملتی بصیر و حامی ولایت فقیه هستند و به هیچ عنوان فریب نقشه های آنان را نمی‌خورند.

وی افزود: انگلیس آمده بود خلیج فارس که منشاء تمام تحولات جهان است و پس از آن کل ایران را تصرف کند اما شهید رئیسعلی دلواری و همرزمان او با حکم علما آنها را زمین گیر کردند.

صفایی بوشهری گفت: رئیسعلی دلواری هویت دینی و ملی، شرافت، عزت و کرامت مردم ایران را حفظ کرد و با حمایت مردم بلایی به سر انگلستان آورد که امروز آنها تاب دیدن حتی تصاویر سردار شجاع جنوب را ندارند.

وی تاکید کرد: امروز به استکبار و استعمار جهانی می گوئیم که همه زنان و مردان منطقه دلوار و استان بوشهر رئیسعلی دلواری هستند و باید از این مردم بترسند.

صفایی بوشهری رئیعسلی دلواری را یک شاخص عنوان کرد و گفت: شهید سردار قاسم سلیمانی از تبار رئیسعلی دلواری و جا پای آن شهید بزرگوار گذاشت و امروز دشمن حتی از شهادت ایشان نیز می هراسد.

وی ادامه داد: خاک دلوار خاک و شناسنامه مقاومت ملت ایران به شمار می‌رود و شهید رئیسعلی دلواری سردار تاریخ ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: مردم شهر دلوار در کشور به مردمانی ولایتمدار و استکبارستیز معروف هستند.

صفایی بوشهری افزود: ۲ ویژگی بزرگ و مهم استکبار ستیزی و جهادی بودن میراث بزرگان این شهر است که اکنون نسل به نسل در بین مردمان این شهر ماندگار شده است.

وی با بیان اینکه رئیسعلی دلواری با اتکا بر خدا در برابر ابر قدرت‌های جهان ایستادگی کرد ادامه داد: پیام این پیروزی و ایستادگی این است که اگر با خدا باشیم به طور یقین بر ابر قدرت‌ها پیروز می‌شویم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: اکنون نام رئیسعلی دلواری به واسطه مبارزه با استکبار و ایستادگی در مقابل فسادهای مختلف در جهان ثبت شده است.

وی ادامه داد: برگزاری گردهمایی سالانه ۱۳ دی بیانگر ارادت قلبی مردم خطه دلوار به رهبر معظم انقلاب و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب است.

۱۳ دیماه سال ۱۳۷۰ رهبر معظم انقلاب به منطقه دلوار از توابع شهرستان تنگستان استان بوشهر سفر کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha