۱۴ دی ۱۴۰۱، ۹:۵۴
کد خبرنگار: 942
کد خبر: 84988643
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۶ کارچاق‌کن و وکیل متخلف در حوزه‌های قضایی گلستان دستگیر شدند

گرگان - ایرنا - رییس دادگستری گلستان گفت: با هدف ارتقای سلامت اداری و جلوگیری از خدشه‌دارشدن حیثیت دستگاه قضایی استان با افزایش اقدامات نظارتی، از ابتدای امسال تاکنون ۴۶ کارچاق‌کن ، وکیل و کارشناس متخلف در حوزه‌های قضایی گلستان دستگیر شدند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی دادگستری گلستان، حیدر آسیابی در نشست رابطان حفاظت و اطلاعات دادگستری و دستگاه های زیرمجموعه دستگاه قضایی استان اظهار کرد: با تلاش مجموعه حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان امسال ۳۱ کارچاق کن ، هفت کارشناس و هشت وکیل متخلف دستگیر شدند.

وی بیان کرد: پرونده این افراد در محاکم در حال رسیدگی است و برای تعدادی از آن‌ها هم رای صادر شده است.

رییس دادگستری گلستان افزود: نباید اجازه دهیم کسی در بیرون از دادگستری یا اطراف اماکن قضایی بچرخد و با ادعای اعمال نفوذ در محاکم، جو بی اعتمادی نسبت به کارمندان و قضات ایجاد کرده و مردم را با این ادعاهای واهی فریب دهد.

آسیابی ادامه داد: در دستگاه قضایی و سازمان های تابعه ، حتی یک مورد فساد اداری هم زیاد است و باید همکاران ما در حفاظت و اطلاعات برای سالم سازی محیط تلاش کنند .

وی گفت: بانک اطلاعاتی افرادی که به کارچاق کنی مشهور هستند در همه حوزه های قضایی گلستان تشکیل شده و در حال به‌روزرسانی است.

وی با تاکید بر این که به دنبال مچ‌گیری از کارکنان نیستیم گفت: تشکیل بانک اطلاعاتی یکی از اقدامات ما در حفاظت و اطلاعات دادگستری استان به منظور کمک به همکاران قضایی و اداری و برای پیشگیری از احتمال گرفتارشدن همکاران در دام این افراد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha