اتاق بازرگانی کرمانشاه برای شرکت در اولین رویداد شتابدهی صادرات فراخوان داد

کرمانشاه- ایرنا- اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمانشاه از دانشجویان و دانش‌آموخته‌گان دانشگاهی جویای مهارت در حوزه صادرات؛ شرکت‌های کوچک و متوسط، شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور مستقر در مراکز رشد برای شرکت در این رویداد دعوت به ثبت نام کرد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی اتاق بازرگانی کرمانشاه روز چهارشنبه در اطلاعیه‌ای محورهای این رویداد را در موضوعات تهیه و تدوین بوم کسب و کار صادراتی، آنالیز بازار و ایجاد بازارهای جدید بین المللی، انتقال تجارب صادراتی و بازاریابی بین المللی و افزایش آگاهی از اصول کسب و کار صادراتی اعلام کرد.

براساس این اطلاعیه، آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت در این دوره آموزشی ۲۸ دی ماه در اتاق بازرگانی کرمانشاه است.

به گزارش ایرنا، قدمت اتاق بازرگانی کرمانشاه به سال ۱۳۲۰ بر می گردد. ساختار اصلی و کلی اتاق متشکل از هیات نمایندگان، هیات رییسه و رییس است که هر چهار سال همزمان با سراسر کشور از طریق برگزاری انتخابات معرفی می‌شود و همه اعضای اتاق که دارای کارت بازرگانی یا کارت عضویت معتبر هستند می توانند در این انتخابات شرکت کنند.

اتاق کرمانشاه هم اکنون نزدیک به هزار نفر عضو دارد. میزان صادرات استان کرمانشاه در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل از هفت درصد رشد برخوردار بوده است.

براساس اعلام اداره کل گمرکات کرمانشاه، یک میلیارد و ۷۷۱ میلیون و ۲۱۹ هزار و ۸۶۹ دلار کالا از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه از مرزهای استان به عراق صادر شده است.

استان کرمانشاه در مجموع ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و در امتداد این مرز ۲ مرز رسمی و پنج بازارچه مرسی فعال است و سالانه بیش از سه میلیارد دلار کالا از این مرزها به خارج از کشور صادر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha