رستمی: سردار سلیمانی، شهید راه آزادی بود

تهران- ایرنا- دارنده مدال طلای پارالمپیک توکیو با بیان اینکه گفتار و رفتار شهید سلیمانی یک مکتب است گفت: سردار دل‌ها، شهید راه آزادی بود و برای جهان اسلام تلاش‌های بی‌نظیری داشت.

«روح‌الله رستمی» در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه امنیت و آرامش ایران و محور مقاومت مدیون تلاش‌های شهید سلیمانی است، اظهار داشت: چهل سال فداکاری و ایثار این سردار بزرگ در تاریخ ایران و منطقه ماندگار خواهد شد. بسیار دوست داشتم که از نزدیک حاج قاسم را ببینم اما این سعادت نصیبم نشد.

وی با بیان اینکه کوچکترین کاری که توانستم به پاس خدمات این شهید انجام دهم تقدیم یکی از مدال‌هایم به این شهید بزرگوار بود، گفت: در مسابقات جهانی تایلند مدال طلا را با رکورد شکنی کسب کردم و این مدال برایم بسیار ارزشمند بود. این شهید مظهر مبارزه و ایثار بود. به خاطر همین قضیه ایشان را ستایش می‌کنم.

دارنده مدال طلای پارالمپیک افزود: سردار دل‌ها، شهید راه آزادی بود و تمام کسانی که به دنبال گام گذاشتن در مسیر آزادی هستند باید مرام و مسلک این قهرمان میدان مقاومت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

رستمی که چندین عنوان قهرمانی جهان را در کارنامه گفت: باید برنامه لازم را برای ترویج کار فرهنگی در کنار ورزش برنامه داشته باشیم و در کنار قهرمانی فرهنگ پهلوانی را ترویج دهیم. این کار در روحیه ورزشکار اثر مثبت دارد و موجب القای روحیه مضاعف برای قهرمانان ما خواهد شد.

ملی پوش پاراوزنه‌برداری در پایان با اشاره به برنامه خود برای تکرار طلای توکیو در پاریس گفت: سال ۲۰۲۳ برایم مهم است زیرا ابتدا باید در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو شرکت کنم و یک مسابقه جهانی نیز وجود دارد. تمام تلاشم را خواهم کرد تا در صورت فراهم بودن شرایط و آمادگی به مدال طلای پارالمپیک پاریس برسم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha