هوادار متخصص شکست دادن ذوب‌آهن؛ ساکت به جدول برگشت

تهران- ایرنا- تیم فوتبال هوادار موفق شد با نتیجه یک بر صفر ذوب‌آهن را مغلوب کند و با این نتیجه به جدول لیگ برتر فوتبال کشور بازگردد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های هوادار و ذوب‌آهن در چارچوب هفته پانزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر کشور از ساعت ۱۴ در ورزشگاه پاس قوامین با قضاوت وحید زمانی برگزار شد و در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر هوادار به پایان رسید.

شاگردان مهدی تارتار در صورت پیروزی در این مسابقه، این شانس را داشتند که خود را به تیم‌های بالای جدول برساند ولی این اتفاق رخ نداد.

در طرف مقابل هم شاگردان ساکت الهامی قصد داشتند با استفاده از امتیاز میزبانی خود در این دیدار، به میانه‌های جدول برسند و توانستند به این امر دست پیدا کنند. تیم فوتبال هوادار در ۲ دیدار فصل قبل نیز موفق شده بود با نتیجه یک بر صفر ذوب‌آهن را مغلوب کند.

هوادار متخصص شکست دادن ذوب‌آهن؛ ساکت به جدول برگشت

تیم فوتبال هوادار توانست از امتیاز میزبانی خودش استفاده کند و در دقیقه ۲+۴۵ بر روی ارسال کرنر از سمت راست این عزت پورقاز بود که توانست با یک ضربه سر شیرجه‌ای دقیق دروازه پارسا جعفری گلر جوان ذوب آهن را باز کن کند.

در ادامه دیدار تلاش ذوب‌آهن برای جبران نتیجه حاصلی در برنداشت و شاگردان ساکت الهامی توانستند با نتیجه یک بر صفر ذوب‌آهن رامغلوب کند.

با این نتیجه ذوب‌آهن با ۱۸ امتیاز در رتبه دهم و هوادار با ۱۶ امتیاز در رتبه یازدهم قرار گرفت.

ترکیب هوادار:

محمدرضا خالدآبادی، امیرحسین پورمحمد، عزت الله پورقاز، صائب محبی، محمدجواد محمدی، سپهر روزی طلب، بابک مرادی، مهدی عبدی، نیما انتظاری، محمدمهدی مهدی خانی، محمد چهارمحالی.

سرمربی: ساکت الهامی

ترکیب ذوب آهن:

پارسا جعفری، امیرحسین صدقی، سیدمحمد قریشی، حامد نورمحمدی، محمدامین درویشی، صادق صادقی، آرمان اکوان، امیرحسین رنگرز جدی، محمد سلطانی‌مهر، محمدحسین اسلامی، محمدرضا سلیمانی اصل.

سرمربی: مهدی تارتار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha