تربیت دینی دانش آموزان در اولویت فعالان تعلیم و تربیت قرار گیرد

یزد- ایرنا- معاون امور مجلس و استان‌های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: تربیت دینی دانش آموزان در اولویت فعالان عرصه تعلیم و تربیت به خصوص معلمان و مربیان پرورشی مدارس قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام سید ناصرالدین نوری‌زاده روز چهارشنبه در همایش فرهنگیان مهریز یزد افزود: فرهنگیان با بهره‌گیری از روش‌های نوین نسبت به تربیت دانش‌آموزان برای زندگی سالم و بهتر تلاش کنند.

وی با قدردانی از تلاش‌هایی که تاکنون در کشور توسط مسئولان و فرهنگیان برای تربیت دینی نسل جوان صورت گرفته ادامه داد: تعلیم شیوه‌های زندگی سالم بر مدار حق و حقیقت باید در اولویت معلمان قرار گیرد.

این مسئول به تهدید نرم و آسیب‌های فرهنگی که توسط دشمنان علیه نسل جوان صورت می‌گیرد اشاره کرد و گفت: کار تربیت دانش آموزان فقط مربوط به مدارس نیست و باید همه در بخش‌های مختلف تلاش کنند.

نوری‌زاده تصریح کرد: حقوق فرهنگیان ناچیز ولی قطعا دارای برکت است و باید با همه وجود بر اساس شرایط و موقعیت‌ها ماموریت خود را در تربیت نسل جوان انجام دهند.

همچنین مدیرکل آموزش و پرورش یزد گفت: معلمان نقش مهمی در تربیت نسل جوان بر اساس آموزه‌های دینی دارند و باید مسئولان همکاری لازم را با مدارس انجام دهند.

تربیت دینی دانش آموزان در اولویت فعالان تعلیم و تربیت قرار گیرد

محمد کاظم رحیمی‌نژاد افزود: کار خطیر تعلیم و تربیت و تربیت دینی دانش آموزان باید بر اساس سند تحول بنیادین به خصوص مهارت آموزی و بهره‌گیری از روش‌های جدید در اولویت قرار گیرد.

همچنین فرماندار مهریز یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و شهید سلیمانی را گرامی داشت و گفت: باید فرهنگ و مکتب این شهید به نحو مناسب به دانش آموزان و فرهنگیان منتقل شود.

محمد دهقان بنادکی افزود: فرهنگیان با تربیت درست نسل جوان بر اساس ارزش‌های معنوی نقش مهمی در تحقق اهداف عالیه نظام و انقلاب اسلامی دارند و باید مسئولان همکاری لازم با آموزش و پرورش داشته باشند.

در این مراسم چند برنامه فرهنگی و هنری اجرا شد و مهریز دارای ۱۰۷ مدرسه و ۱۳ هزار دانش‌آموز دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha