۱۵ دی ۱۴۰۱، ۹:۳۱
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 84989679
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هلال احمر زنجان به ۶۷۹ مسافر گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی کرد

زنجان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم‌های عملیاتی هلال احمر از شامگاه چهارشنبه تا بامداد امروز به ۶۷۹ سرنشین ۲۵۲ خودروی گرفتار در برف و کولاک جاده‌های استان امدادرسانی کردند.

سید قاسم موسوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با وقوع کولاک و بارش سنگین برف از شامگاه گذشته، ۱۵ تیم عملیاتی با ۶۸ نجاتگر، مسافران و خودروهای گرفتار در برف و کولاک را جا به جا و به نقاط امن منتقل کردند و رهاسازی خودروها را انجام دادند.
وی اظهار کرد: ۳۴ نفر از مسافران در مساجد و پایگاه های امداد و نجات جاده ای استان اسکان اضطراری داده شدند و میان آنها ۳۲ تخته پتو و سه کیلو خرما توزیع شد.
موسوی خاطرنشان کرد: تیم های عملیاتی از آزادراه و جاده ترانزیت زنجان – تبریز، پایگاه امداد و نجات جاده ای شمالغرب در آزادراه زنجان - قزوین، تیم کوهستان در جاده تهم، لولک آباد ماهنشان، پایگاه امداد و نجات جاده ای در شهرستان ایجرود، پایگاه امداد و نجات در عوارضی زنجان – قزوین، پست های موقت امداد و نجات طرح زمستانی در گردنه های قلی کندی و خانچایی در این عملیات حضور داشتند.
وی تصریح کرد: ارائه خدمات امدادی طرح زمستانی هلال احمر این استان در ۱۱ پایگاه و ۶ پست امداد و نجات جاده ای استان انجام می‌شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: پایگاه های امداد و نجات جاده ای هلال احمر استان زنجان به اقلام زیستی و غذایی برای در راه ماندگان و اسکان موقت آنها تجهیز شده است.
موسوی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ ندای امداد برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha