یخچالی: برد برابر نماینده عراق یک پیروزی ارزشمند بود/ باید انرژی خود را به درستی تقسیم کنیم

تهران- ایرنا- ملی‌پوش بسکتبال کشورمان گفت: برد برابر تیم نفت عراق یک پیروزی ارزشمند برای ما بود و باید با تقسیم انرژی در لیگ داخلی و سوپرلیگ غرب آسیا این روند را ادامه دهیم.

بهنام یخچالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: شهرداری گرگان در لیگ داخلی و سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا به عنوان نماینده ایران حضور یافته و با توجه به بازیکنان و پتانسیلی که داریم باید در هر دو میدان حضوری شایسته داشته باشد

وی ادامه داد: وضعیت لیگ مشخص است و در سوپرلیگ هم تیم‌های مدعی با آمادگی، تمهیدات و تدارکات لازم وارد این میدان شده‌اند. در گروه ما نفت عراق یکی از تیم‌های مدعی و البته حمله‌ای است که در دو بازی قبلی خود دو پیروزی کسب کرده بود و انتظار یک بازی سخت و نفس‌گیر را در تهران داشتیم اما خوشبختانه در بهترین شرایط موجود از آنها پذیرایی کردیم که این مساله باعث شد یک برد قاطع و شیرین را به مردم و هواداران خوب بسکتبال شهرداری گرگان هدیه بدهیم.

او یادآور شد: بازی‌های قبلی نماینده عراق نشان داد آنها تیم بسیار خوب و هماهنگی هستند اما وقتی بازی در تهران و در حضور هواداران باشد کار برای هر تیم سخت خواهد شد. اینکه بتوانیم با نتیجه قاطع ۱۱۰ بر ۶۹ پیروز این میدان باشیم یعنی کار خودمان را به بهترین شکل ممکن انجام داده و موفق عمل کرده‌ایم.

این ملی‌پوش بسکتبال کشورمان در واکنش به این سئوال که عوامل موفقیت شهرداری در بازی با نماینده عراق و پیروزی با فاصله ۴۱ امتیاز گفت: واقعیت این بود که انتظار بازی سختی را داشتیم اما در این بازی در دفاع و حمله خیلی خوب عمل کرده و اجازه ندادیم آنها بازی را در اختیار بگیرند. کادر فنی تیم به خوبی همه شرایط را آنالیز کرده بود و هدف ما از کار انداختن بازیکنان خارجی آنها در اولین گام بود که در این راه هم موفق بودیم ضمن آنکه به سایر بازیکنان این تیم هم اجازه ندادیم برنامه‌های تیمی خود را در زمین به نمایش بگذارند.

یخچالی در مورد فشار مسابقات و احتمال مصدومیت در لیگ برتر ایران و سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا تاکید کرد: نمی‌خواهم توجیه کنم واقعیت این است که به دلیل مصدومیت و مسایلی از این دست هیچوقت تیم خود را کامل در اختیار نداشیم. وقتی قرار است در لیگ برتر و سوپرلیگ به میدان بروید باید تقسیم انرژی کرده و با تمرین و ریکاوری مناسب خود را در شرایط ایده‌آل نگه دارید که این کار سختی است ضمن آنکه بعد مسافت به دلیل حضور در مسابقات را هم باید مد نظر داشت و این خستگی در سفرهای خارجی و برون‌مرزی هم مزید علت است. البته حضور در لیگ داخلی و سوپرلیگ مزیت و بدی‌هایی هم دارد که باید در سطح حرفه‌ای آنها را مدیریت کرد و این‌کاری است که درصدد هستیم تا آن را انجام دهیم.

او با اشاره به اینکه تیم نفت عراق مدعی و حریف اصلی آنها در این گروه است، ‌خاطر نشان کرد: بردی که در تهران و در برابر هواداران پرشور گرگاانی به دست آمد خیلی ارزشمند است، ‌ باید این روند را ادامه دهیم و به عنوان تیم اول راهی مرحله بعدی شویم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha