۱۵ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۴۳
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 84989861
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

برف نیمه دیماه شهر سمنان را سفیدپوش کرد

۱۵ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۴۳
کد خبر: 84989861
برف نیمه دیماه شهر سمنان را سفیدپوش کرد

سمنان- ایرنا- نخستین برف سال ۱۴۰۱ روز پانزدهم دی ماه شهر سمنان را سفیدپوش و شهروندان را شادمان کرد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان سمنان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: بارندگی سامانه فعال جوی کنونی به صورت بارش برف امروز در سمنان اتفاق افتاد.

فاطمه بنائیان افزود: بارش در شهر سمنان فقط برای امروز پیش بینی می شود ولی برای روزهای آینده فقط کاهش دما برای شهر سمنان رخ خواهد داد.

وی با اشاره به تداوم بارش ها ناشی از حضور سامانه جوی در استان سمنان ابراز داشت: بارش های پراکنده برای بیشتر نقاط استان طی این روزها دور از انتظار نیست.

وی گفت که بارش ها در نواحی شمالی و کوهستانی استان سمنان به صورت برف خواهد بود و شهروندان برای تردد در این محورها زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان سمنان، آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد وسایل نقلیه را دیگر پیش بینی هواشناسی استان سمنان برای روزهای کنونی عنوان کرد.

نوسان یک تا پنج درجه سانتیگرادی، بارش پراکنده باران و برف، اختلال در تردد وسایل نقلیه در گردنه های برفگیر و نواحی کوهستانی و خودداری از صعود به نواحی کوهستانی و توقف خودرو در مسیل و نقاط سیل‌خیز، دیگر موارد مورد اشاره اداره کل هواشناسی استان سمنان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha