۱۵ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۵۲
کد خبرنگار: 3126
کد خبر: 84989892
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آیت‌الله علم‌الهدی: شیطان با اغواگری بدنبال انحراف جوانان است

مشهد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: هنر شیطان آرایش و اغواگری است و در چنین مواقعی با انقلاب ارزش‌ها به دنبال انحراف جوانان از مسیر است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ،‌آیت الله احمد علم الهدی روز پنجشنبه در آیین‌ یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با نام "جانفدا" در دانشکده علوم دانشگاه فردوسی مشهد در جمع دانشجویان افزود: جوانان در دوران جوانی به دنبال مادیات و مقام نیستند بلکه بدنبال ارزش و آرمان هستند و به همین دلیل گاهی مشاهده می کنیم که جوانان ارزش را اشتباه می گیرند و دشمن از این شرایط استفاده می کند.

وی در ادامه سخنانش گفت: شهادت یک جریان نقطه‌ای و خطی منتهی به زمان مرگ نیست، بلکه شهادت یک جریان جاری و ساری در تمام عمر است.

آیت‌الله علم الهدی با اشاره به فرازی از پیام امام خمینی "ره" که از خدا خواسته بودند، مرگ را سرمایه دنیای آخرت ایشان قرار دهد، افزود: شهادت تنها پیشامد یک جریان لحظه ای در امر کشته شدن نیست، بلکه شهادت یک امر ارادی است که فرد در تمام زندگی و اعمال و رفتار خود آن را جستجو می‌کند.
امام جمعه مشهد در ادامه سخنانش با بیان اینکه زندگی شهید سلیمانی در همه تحولات جاری کشور و منطقه حرکت در راه شهادت بود، گفت: شهادت در زنده بودن است و مرگ نقطه پایانی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha