استاندار تهران: بهارستان از نبود الگوی صحیح بافت شهری رنج می‌برد

بهارستان - ایرنا - استاندار تهران گفت: کانون‌های اسکان در بهارستان به درستی شکل نگرفته و این شهرستان از نبود الگوی صحیح شکل گیری بافت شهری رنج می‌برد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا فخاری روز پنجشنبه در شورای اداری شهرستان بهارستان که با حضور رئیس جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت برگزار شد، افزود: شهرستان بهارستان در حوزه های مختلف از جمله دسترسی های شهری، خطوط مترو، کمربندی و مسائلی از این دست، دچار محرومیت هایی است.

وی یادآور شد: مناطق مسکونی شهری بهارستان با در هم آمیختگی مواجه است و بافت فرسوده سطح بسیار وسیعی از شهرهای این شهرستان را شکل داده که نیازمند اصلاح و بازسازی است و امید می رود با حضور وزیر راه و شهرسازی بتوان برای رفع آن کمک کرد.

فخاری اظهار داشت: از مسائل دیگری که باید به آن توجه شود، زیر ساخت های صنعتی، توسعه حرفه ای و تخصصی در بخش تولید محصولات چوبی و فلزی است که اگر بتوان سرمایه داران را با برنامه های درست به این شهرستان به این منطقه هدایت کرد، می توان ظرفیت جدیدی در بهارستان و برای اقتصاد ملی فراهم کرد.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: در بهارستان با یک امت یکپارچه، معتقد، دوست دار انقلاب، با تقوا، با بصیرت و متحد مواجه هستیم که می تواند ظرفیت های بسیار خوبی را برای توسعه این شهرستان فراهم کند.

به گزارش ایرنا، رئیس جمهور را در این سفر غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور، میثم لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی، علیرضا فخاری استاندار تهران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه و جماعات و مسئولان شهرستان بهارستان همراهی می کنند.

رئیس‌جمهور پیش از این، به شهرستان های اسلامشهر، پاکدشت، پردیس، قدس، ملارد، شهریار، ورامین، قرچک، پیشوا و رباط کریم سفر کرده و تصمیماتی برای رفع مشکلات این مناطق گرفته است.

شهرستان بهارستان با جمعیت بیش از ۷۵۰ هزار نفر سه شهر نسیم شهر، گلستان و صالحیه در جنوب غربی استان تهران یکی از شهرهای پر تراکم با کمترین وسعت جغرافیایی در کشور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha