اخلاص، شجاعت و ولایت‌مداری حاج قاسم در دنیا زبانزد خاص و عام است

کرمانشاه- ایرنا- معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: امروز اخلاص، شجاعت، تدبیر، صداقت، خستگی‌ناپذیری و ولایت‌مداری حاج قاسم در تمام دنیا زبانزد خاص و عام است و همه از این قهرمان بزرگ به نیکی یاد می‌کنند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ «سعید بهشتی‌پور» روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه افزود: در دیماه مناسبت‌های بسیاری داریم که بسیار حایز اهمیت و درهم عجین شده، بویژه در این ماه صحبت از شهید سلیمانی است که جان خود را در راه خدمت به نظام و مردم تقدیم انقلاب کرد.

وی اظهار داشت: خودسازی شهید سلیمانی زمینه‌ساز آن شد که مقام معظم رهبری از شهید سلیمانی، بعنوان یک مکتب یعنی مکتب حاج قاسم نام ببرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه افزود: حاج قاسم سال‌ها به دنبال شهادت بود و به تعبیر مقام معظم رهبری پس از ۴۰ سال خودسازی به آرزوی خود یعنی شهادت رسید.

سرهنگ بهشتی در پایان گفت: به گفته مقامات آمریکایی داعش ساخته و پرداخته آمریکا بود و علت آن هم به موج اسلام خواهی در کشورهای اروپایی و آمریکا بر می گشت که آنها را نگران کرده بود و با خلق داعش می خواستند اسلام هراسی را جایگزین اسلام خواهی کنند که این توطئه با همت حاج قاسم و رزمندگان اسلام نقش برآب شد.

در این مراسم که با حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه و سرپرست حوزه نمایندگی ولی فقیه و کارکنان جهاد کشاورزی استان برگزار شد، از مقام شامخ هشت خانواده شهدای این سازمان تجلیل بعمل آمد.

به گزارش ایرنا، بامداد ۱۳ دی ۱۳۹۸ درحمله موشکی پهپادهای آمریکایی، سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، ابومهدی المهندس معاون نیروی مردمی عراق (الحشد الشعبی) و همراهانشان به شهادت رسیدند.

این حمله با دستور مستقیم «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا انجام شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha