۱۵ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۲۹
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 84990176
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سیدالشهدای مقاومت چشم‌اندازهای روشنی برای هنرمندان باز کرده است

بوشهر- ایرنا- رئیس حوزه هنری استان بوشهر گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی (سیدالشهدای مقاومت) چشم‌اندازهای روشنی برای هنرمندان در بخش‌هایی همانند گرافیک، شعر و نمایش باز کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امید پارسایی فر روز پنجشنبه در آیین برگزاری سه اختتامیه سوگواره عاشورایی در حوزه هنری استان بوشهر اظهار کرد: نگاهی دوباره به ادبیات مقاومت از رهگذر «سیدالشهدای مقاومت» می‌تواند هنرمندان را در معرض خلق اثرهای فاخری قرار دهد.

وی بیان کرد: سبک زندگی شهید سلیمانی که رهبر انقلاب به زیبایی آن را «مکتب شهید سلیمانی» نام نهادند، سبکی هنرمندانه و سرشار از اخلاص و خلاقیت است.

پارسایی‌فر با اشاره به اندیشیدن حاج قاسم سلیمانی به فراتر از مرزها ادامه داد: هنرمندان ما نیز همچون شهید سلیمانی باید به فراتر از مرزهای کشور بیندیشند و امیدوارانه به تولید آثار هنری بپردازند .

وی ادامه داد: هنرمندان نقش بسزایی در عرصه هنرهای آیینی دارند و با رویکردی ارزشمند همچنان در راستای هنر مقاومت حرکت می‌کنند.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر با تاکید به پیشینه تاریخ مقاومت در استان بوشهر عنوان کرد: هنرمندان این استان با توجه به تاریخ بی‌‍نظیر مقاومت استان می‌توانند آثاری خلق کنند که تا فراتر از مرزها نیز پیام "ایران قوی" را منعکس کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با اقتصاد هنر یادآور شد: در این زمینه بسته پیشنهادی به استاندار بوشهر ارائه شده که تحقق این مهم می‌تواند برای مسائل معیشتی و مسکن گره‌گشا باشد.

پارسایی فر، به قدرت نرم اهالی فرهنگ و هنر اشاره و یادآور شد: با توجه به هجوم دشمنان در همه زمینه‌ها علیه کشور ایران، هنرمندان می‌توانند با خلق آثار جدید و فاخر از نسل جدید در برابر تهاجم نرم دشمن دفاع کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha