۱۵ دی ۱۴۰۱، ۲۰:۳۷
کد خبر: 84990288
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رفیعی: بازی‌کردن یا نکردن من اهمیت ندارد

۱۵ دی ۱۴۰۱، ۲۰:۳۷
کد خبر: 84990288
رفیعی: بازی‌کردن یا نکردن من اهمیت ندارد

تهران- ایرنا- هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی‌کردن یا نکردن من اهمیتی ندارد و مهم موفقیت تیم است.

به گزارش ایرنا، سروش رفیعی شامگاه پنجشنبه پس از برتری ۵ بر یک سرخ پوشان تهرانی برابر نساجی و قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل تاکید کرد: به هواداران تبریک می‌گویم فکر می‌کنم بازیکنان بازی بسیار قابل قبول، با کیفیت و خوبی را ارائه کردند. به تیم خوب نساجی، کادر فنی قابل احترام و بازیکنان و رفقای خوبم در این تیم هم خدا قوت می‌گویم و امیدوارم که در ادامه راه موفق باشند.

وی افزود: در این نیم فصل تلاش کردیم و کادر فنی زحمت کشید، کادر مدیریتی هم حمایت بسیار خوبی داشتند و توانستیم قهرمان نیم فصل بشویم؛ هر چند اسمش قهرمان نیم فصل است و ما فقط نصف راه رفته‌ایم و امیدوارم در ادامه راه بهترین عملکرد را داشته باشیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: در نیم فصل دوم با توجه به فشردگی بازی‌ها و اینکه تیم‌ها سخت امتیاز می‌دهند و سعی می‌کنند امتیازات را حفط کنند، کار سخت‌تر می‌شود ولی خدا را شکر شرایط و روند خوب است. تلاش می‌کنیم که شرایط را بهتر کنیم و تا پایان فصل، به همین شکل پیش برویم.

هافبک پرسپولیس در خصوص نیمکت‌نشینی‌اش در بازی‌های اخیر گفت: از نظر من اهمیتی ندارد که چه کسی در تیم ما بازی می‌کند. این نظر سرمربی تیم است که کدام بازیکنان به میدان بروند. یک نکته بسیار خوب و مثبت در تیم ما همین است که اهمیتی ندارد چه کسی بازی کند و مهم این است که تیم خوب نتیجه بگیرد و کیفیت خوبی داشته باشیم.

رفیعی گفت: هر کدام از بازیکنان هر لحظه که وارد زمین می‌شوند، سعی می‌کنند چیزی را که از آنها خواسته می‌شود، اجرا کنند. من هم تلاشم را بیشتر می‌کنم و امیدوارم که هر لحظه‌ای که با نظر کادرفنی شرایط بازی را پیدا می‌کنم، بتوانم بهترین عملکردم را برای تیم داشته باشم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha