۱۶ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۰۰
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 84990443
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

مردم چهارمحال و بختیاری منتظر سرمای هوا باشند

شهرکرد -ایرنا- مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به خروج سامانه بارش اخیر گفت: کاهش دما و مه در برخی مناطق و محورهای مواصلاتی استان برای روز شنبه و یکشنبه پیش‌بینی می‌شود.

مهران چراغپور روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در سامانه بارشی اخیر ۱۴ سانتی‌متر برف جدید در ایستگاه کوهرنگ ثبت شد که ارتفاع برف در این ایستگاه به ۵۲ سانتیمتر رسید.

به گفته وی، تا ساعت ۱۸.۳۰روز ۱۵ دی‌ماه با فعالیت سامانه بارشی اخیر در استان، میزان برف مذاب در ایستگاه بازفت ۵۰.۷ میلیمتر، مالخلیفه ۵۱ میلیمتر، کوهرنگ ۳۳.۸میلیمتر، لردگان ۳۲.۵میلیمتر، صمصامی ۲۶.۷ میلیمتر، لیرابی ۲۵.۲ میلیمتر، اردل ۲۷ میلیمتر، فارسان ۱۵.۹ میلیمتر، شهرکرد ۲۱.۶میلیمتر، سورشجان ۱۸.۲ میلیمتر و خانمیرزا ۲۳.۱ میلیمتر ،بروجن ۶.۶ میلمتر، سامان ۱۶.۱میلیمتر، بن۱۵.۹میلیمتر گزارش شده است.

وی از ورود سامانه بارشی جدید در استان در روز دوشنبه و سه‌شنبه خبر داد و گفت: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و تصاویر ماهواره‌ای برای روز جمعه وزش باد به نسبت شدید، در ارتفاعات و مناطق برفگیر کولاک برف و در برخی مناطق مه پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha