اولویت اختصاص اعتبارات سفر رییس‌جمهور در همدان پروژه‌های بالای ۵۰ درصد پیشرفت است

همدان - ایرنا - رییس سازمان برنامه و بودجه استان همدان گفت: اختصاص اعتبار سفر استانی رییس جمهور به استان (مرداد ماه امسال) بر اساس تصمیم های گرفته شده و تاکید استاندار همچنان با پروژه های بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

«تورج الوانیان» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اینک حدود ۱۲ هزار میلیارد ریال از سفر استانی رییس جمهور به استان پرداخت شده است و پیش بینی می شود که تا پایان سال نیز حدود ۶۰ هزار میلیارد ریال دیگر از اعتبارات این سفر اختصاص یابد.

رییس سازمان برنامه و بودجه استان همدان ادامه داد: با وجود برخی محدودیت های پیش بینی شده در زمینه معرفی طرح های اولویت دار در سفر رییس جمهور به همدان اما چندین پروژه با اهمیت در قالب و با عنوان یک طرح معرفی شدند.

الوانیان یادآوری کرد: در مجموع ۱۸۶ طرح مهم استان همدان تعریف و به نهاد ریاست جمهوری معرفی و با اعتباری بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان در بحث عمرانی مصوب شد.

وی ادامه داد: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل ۱۸۶ طرح عمرانی قرار است در نهایت تا پایان سال ۱۴۰۳ به طور کامل تامین و پرداخت شود.

الوانیان اضافه کرد: به منظور تسریع در روند تامین و تخصیص اعتبارات مورد نیاز تکمیل طرح های مصوب سفر رییس جمهور، ماهانه جلساتی برگزار و پیگیری های لازم صورت می گیرد.

آیت‌الله «سیدابراهیم رییسی» رییس جمهوری اسلامی ایران پنج‌شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ در سی‌امین سفر استانی خود، وارد همدان شد، سفر رییس جمهور ۲۴ هزار میلیارد تومان رهاورد برای استان همدان به همراه داشت که شامل ۱۴ هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح های عمرانی، اقتصادی و خدماتی و پرداخت ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات در بخش های مختلف است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha