رونق هنر تئاتر از برنامه‌ها و سیاست‌های دولت سیزدهم است

بوشهر - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: رونق بیش از پیش هنر تئاتر از سیاست‌های دولت سیزدهم است که این سیاست در قالب برنامه‌ها و تدابیر مختلف از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عملیاتی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالرحیم افروغ روز شنبه در آیین اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر منطقه ۲ بوشهر افزود: به طور حتم تئاتر به عنوان هنری متعالی و شگرف برای مردم است و ضمن بیان دغدغه‌های جامعه در زندگی روزانه مردم و آنچه در معادلات جهانی ساری و جاری است حرف برای گفتن دارد.

وی اظهار کرد: صحنه‌های تئاتر به طور حتم می‌تواند حرف‌های خیلی بی بدیلی را مطرح کند برهمین اساس وظیفه داریم به عنوان خادمان هنر عرصه را برای هنرمندان باز و مهیا کنیم تا آنان به خوب هنرمایی کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: با وجود اینکه شاید برخی از زیرساخت‌ها به طور کامل مهیا نبود اما با تلاش و همت همه هنرمندان و انجمن‌های نمایش استان و سایر مسئولان و دست اندرکاران برای هرچه بهتر برگزار کردن بیست و هفتمین جشنواره تئاتر منطقه ۲ بوشهر تمام قد ایستادند.

وی تاکید کرد: به طور یقین برخی کم کاری‌ها و ضعف‌ها وجود دارد اما با همت هنرمندان و مسئولان استان آنچه امکانش بود تقدیم شد.

افروغ ادامه داد: بیست و هفتمین جشنواره تئاتر منطقه ۲؛ رویدادی بزرگ و شورآفرین برای بوشهر است با انرژی مثبت و انعکاسی که این رویداد بزرگ فرهنگی در رسانه‌های این استان و سراسر کشور داشت برای همه ثابت شد که تئاتر زنده است و امید می‌رود این پویایی و نشاط ادامه پیدا کند.

رونق هنر تئاتر از برنامه‌ها و سیاست‌های دولت سیزدهم است

معاون امور هنری، مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کوروش زارعی دبیر چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر، فرج اللهی مدیرعامل انجمن نمایش و داوران جشنواره و سایر مسئولان استان و گروه‌های نمایشی از مهمانان حاضر در آیین اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر منطقه ۲ بوشهر هستند.

بیست و هفتمین جشنواره تئاتر منطقه ۲ بوشهر از ۱۴ دی‌ماه به مدت سه روز با حضور ۲۵۰ هنرمند در قالب ۱۶ گروه نمایشی باهم رقابت کردند و امروز برگزیدگان این جشنواره برای حضور در چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر معرفی می‌شوند.


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha