۱۷ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۰۱
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84991620
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان ملایری اهدا شد

۱۷ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۰۱
کد خبر: 84991620
۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان ملایری اهدا شد

همدان- ایرنا- ۶۴ سری جهیزیه به مناسبت فرا رسیدن سالروز تولد حضرت فاطمه زهرا (س) و در قالب رزمایش پیوند فاطمی،روز شنبه با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان و جمعی از مسئولان محلی به نوعروسان زیرپوشش این نهاد حمایتی در ملایر اهدا شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان در آئین اهدای جهیزیه به نوعروسان و رزمایش پیوند فاطمی شهرستان ملایر اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون با کمک خیران استان، یک‌هزار و ۴۷۰ سری جهیزیه شامل پنج قلم کالای اساسی به نوعروسان در این استان اهدا شده است.

"محمدرسول شیخی‌زاده" افزود: برای خرید این تعداد اقلام جهیزیه بیش از ۳۴ میلیارد تومان هزینه شده که همه با قیمت کارخانه خریداری شده است.

وی با بیان اینکه با دامادها نیز کمک‌های نقدی و هدیهدازدواج اهدا می‌شود، بیان کرد: کمیته امداد در راستای توجه به بنیان خانواده اقدامات متعددی همچون مشاوره، تامین جهیزیه برای نوعروسان، کلاس‌های آموزشی و کمک‌های نقدی انجام می‌دهد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان سهم شهرستان ملایر از تعداد کل جهیزیه‌های اهدا شده از ابتدای سال تاکنون در سطح استان همدان را ۲۴۰ سری عنوان کرد که نشان از جایگاه ویژه اقدامات خیر در این شهرستان دارد.

۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان ملایری اهدا شد

شیخی‌زاده با اشاره به دیگر اقدامات این نهاد در راستای توانمندسازی خانواده‌های زیرپوشش، ادامه داد: تمامی مجموعه‌های فرهنگی باید در راستای امر مقدس ازدواج همت ویژه داشته باشند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر نیز اظهار داشت: از ابتدای امسال طی سه مرحله توزیع جهیزیه بین نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد ملایر انجام شد که در مرحله اول ۶۴ سری، مرحله دوم ۱۱۰ سری و در مرحله سوم ۶۴ مورد جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش این نهاد اهدا شد.

"علی خراسانی" یادآور شد: امروز و همزمان با ایام مبارک هفته زن و سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه(س) در مرحله سوم ۶۴ سری جهیزیه بین نوعروسان زیرپوشش این نهاد اهدا شد.

وی توجه به امر مقدس ازدواج را یکی از اولویت‌های اصلی این نهاد عنوان کرد و گفت: در مجموع برای این تهیه تعداد جهیزیه طی سه مرحله، با کمک خیران پنج میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

خراسانی بیان کرد: تا پایان امسال توزیع جهیزیه برای نوعروسان زیرپوشش در صورت وجود متقاضی انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا؛ در حال حاضر ۹ هزار و ۵۴۱ خانواده با ۱۷ هزار و ۳۹۴ نفر زیرپوشش کمیته امداد شهرستان ملایر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha