۱۷ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۵۸
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 84991668
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۱۴۷ واحد صنعتی گیلان مجوز تحقیق و توسعه گرفتند

رشت - ایرنا- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با اعلام اخذ مجوز تحقیق و توسعه برای ۱۴۷ واحد صنعتی شمیایی و فلزی گیلان استان گفت : این مجوزها برای ورود به حوزه دانش بنیان صادر شده‌ است.

تیمورپور حیدری روز شنبه در جمع خبرنگاران راهبرد این اداره کل را ترغیب سرمایه‌گذاران برای ایجاد کارآفرینی مبتنی بر فناوری روز عنوان و ذکر کرد: با تحقق این امر قابلیت رقابت پذیری تولیدات ایرانی در مجامع بین المللی افزایش پیدا می‌کند.

وی بیان کرد: کارآفرینی مبتنی بر فناوری یک اصل در شکل‌گیری اقتصاد است و تولید، فروش، فناوری و ایجاد ارزش افزوده بر دارایی‌های موجود نیز می‌تواند روند توسعه اقتصاد پایدار را بهبود دهد.

وی در ادامه از برپایی نمایشگاه خدمات کسب و کار با رویکرد دانش بنیان در گیلان خبر داد و اضافه کرد: افزایش آگاهی فنی و شناسایی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل مهمترین هدف این نمایشگاه کسب و کار است.

پورحیدری این نمایشگاه را فرصتی مغتنم برای علاقمندان حوزه کارآفرینی دانست و افزود: نقش نهادهای مختلف دست‌اندرکار به عنوان تسهیل گر و شتاب بخش نیز در این نمایشگاه به طور کامل عرضه و در دسترس قرار خواهد گرفت.

نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار با رویکرد دانش بنیان از تاریخ ۲۱ الی ۲۳ دی ماه از ساعت ۱۰صبح الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان گیلان برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha